beantwoord

uitje Efteling QR-code

• 6 juni 2019
  • 3 reacties
  • 188 Bekeken

goedenavond, ik heb bij jullie zo’n uitje gekocht van de efteling. nou heb ik ingevoerd dat ik bij den helder zuid zeg maar incheck, maar ik heb mn papiertje uitgeprint en daar staat een QR-code op, die zou ik moeten scannen, maar ik weet niet of dat ook op de paal kan waar je normaal je ov scant. ik kan nu ook niet meer wijzigen dat ik gewoon naar den helder kan...
icon

Beste antwoord door mrfreeze 6 juni 2019, 22:10

Met een papieren e-ticket hoef je niet in- en uit te checken. De QR-code kun je gebruiken om eventuele poortjes te openen (zoek dan een poortje met "Scan ticket"). Als er geen poortjes zijn, hoef je dus niks te doen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Met een papieren e-ticket hoef je niet in- en uit te checken. De QR-code kun je gebruiken om eventuele poortjes te openen (zoek dan een poortje met "Scan ticket"). Als er geen poortjes zijn, hoef je dus niks te doen.
Reputatie 4
Let op dat je op een doordeweekse dag pas na 9.00 mag reizen hè...vanaf den helder is het een best eindje. Dan blijft er niet zoveel van je dag over. Ik hoop dus dat je een zaterdag of zondag hebt gekozen
Hi zoeyguijken. Welkom bij de NS Community.

Heb je iets aan de reacties die zijn gegeven? Hopelijk is het zo duidelijk. Ik wens je alvast veel plezier toe bij de Efteling. Mocht je nog vragen hebben, stel deze dan gerust.

Reageer