beantwoord

Uitzonderingen?

• 1 February 2017
  • 3 reacties
  • 109 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Had. De weekendaanbiedingskaart willen gebruiken ,laatste weekend jan .en hotel inmiddels besproken , helaas kwam er een plotseling overlijden van een zeer goede vriendin tussen ,zodat we er geen gebruik van hebben kunnen maken .
Is er een soort goodwill dat we deze kaart in febr mogen gebruiken ????
icon

Beste antwoord door Thomas NS 7 February 2017, 09:43

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hallo langvels en welkom op het NS Serviceforum. Allereerst gecondoleerd met jullie verlies en veel sterkte voor de komende tijd.

Zou je mij kunnen aangeven wat voor een weekendkaart je hebt gekocht? Normaal gesproken hanteren wij hier geen reglementair restitutiebeleid, maar wellicht zijn er coulance opties voor jou. Die zou ik graag in een priv├ębericht met je willen bespreken. Je kunt mij berichten door op mijn naam te klikken en hier te kiezen voor 'stuur bericht'. Stuur in dit bericht jouw NAW-gegevens, geboortedatum en jouw e-mailadres/ordernummer.
Reputatie 7
Langvels, is jouw probleem inmiddels opgelost, of wil je dit nog met mij afhandelen?
Reputatie 7
Update: Ik heb helaas nog geen contact mogen hebben met langvels. Ik hoop dat er contact is geweest via onze andere kanalen en er een oplossing gevonden is.

Reageer