beantwoord

upgrade 1e klas

• 29 juli 2016
  • 2 reacties
  • 130 Bekeken

Ik heb een aanbieding om 1e klas te reizen voor €4.50 waar ik gebruik van wil maken.
Ik heb vrijedagen reizen op mijn abonnement. In de vakantie periode mag ik ook voor 9.00 uur reizen.
Ik kan echter niets vinden dat je dat met deze upgrade ook in de vakantie tijd voor 9.00 uur kan reizen. .

Best Regards
Jan Rouwhorst
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 29 juli 2016, 20:45

Hallo Jan Rouwhorst. Welkom op het NS Serviceforum.

De Toeslag 2-1 Dagkaart is geldig in de 1e klas op werkdagen na 9.00 uur en in het weekend op zaterdag, zondag en feestdagen de hele dag. In de maanden juli en augustus is er geen uitzondering met betrekking tot deze voorwaarden, die blijven hetzelfde.

P.S. ik heb je topic naar het subforum Acties en uitjes verplaatst, omdat het daar beter tot zijn recht komt.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik kan uw kaartje niet vinden. Staat er niets bij de voorwaarden? In principe geldt de spits wel. Uw oude VDU heeft wat meer mogelijkheden en die worden niet altijd vermeld, mogelijk om verwarring te voorkomen met de huidige abonnementen.
Hallo Jan Rouwhorst. Welkom op het NS Serviceforum.

De Toeslag 2-1 Dagkaart is geldig in de 1e klas op werkdagen na 9.00 uur en in het weekend op zaterdag, zondag en feestdagen de hele dag. In de maanden juli en augustus is er geen uitzondering met betrekking tot deze voorwaarden, die blijven hetzelfde.

P.S. ik heb je topic naar het subforum Acties en uitjes verplaatst, omdat het daar beter tot zijn recht komt.

Reageer