Skip to main content
beantwoord

upgrade 1e klas wintercity

• 17 december 2024
  • 3 reacties
  • 278 Bekeken

Lijkt leuk 1e klas upgraden  voor 1 eur met de wintervity actie.

Net geprobeerd te kopen voor morgen, 18 december. 

Maar wat gebeurd? De 1 eur wordt afgeschreven van mijn rekening en de NS site blijft eindeloos draaien op 'dit duurt langer dan verwacht'.

Resultaat: 1 euro uitgegeven, niks gekregen, morgen dan toch maar 2e klas gaan zitten voor 1 eur extra als normaal? :-(

Zal ticket voor mijn vrouw maar niet proberen.

Zijn we dadelijk 2 euro kwijt voor niks...

Beste antwoord door Erryt NS

Hallo NsSeb en welkom bij de NS Community,

Wat spijtig dat je dit is overkomen. Heb je al contact gehad met onze klantenservice om dit op te lossen?

Bekijk origineel

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 19 december 2024

Hallo NsSeb en welkom bij de NS Community,

Wat spijtig dat je dit is overkomen. Heb je al contact gehad met onze klantenservice om dit op te lossen?

• Op het juiste spoor
  • 25 januari 2025

Ik heb ook op 17 december meegedaan aan deze actie. Vooral omdat ik zag dat ik het op 31 januari kan gebruiken. In de hoop dat ik dan weer mobiel zou zijn. Dat ben ik gelukkig, dus ik dacht, even checken hoe ik m niet verzilveren. Geen mail ( meer) te vinden, wel staat er een e ticket in mijn NS gekocht op 17 december, ik zag geen datum tot ik m omdraaide. Geldig op 17 december..... huh? Heb dat niet zelf gedaan volgens mij. Hebben meer mensen dit gehad? Of ligt het aan mij? Er is op 17 december ook 1 euro afgeschreven.....

Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 25 januari 2025

Dat zult u toch de code na opvragen hebben verzilverd en met i-deal die 1 euro betaald hebben. Ik heb zelf tjdens de Wintercity aktie als test de code ingevuld op de couponpagina zonder daadwerkelijk te betalen en er is geen euro afgeschreven en ik heb ook geen ticket voor een bepaalde dag. 

Mijn code is niet gebruikt en mocht u dit willen kan ik die toesturen via privébericht zodat u deze 31 januari kunt gebruiken. 

Reageer