beantwoord

upgrade

• 14 July 2021
  • 5 reacties
  • 110 Bekeken

Vanwege het slechte weer in Zuid Limburg kan mijn reis niet doorgaan. Nu had ik al een upgrade kaartje voor morgen. Kan ik de datum van het kaartje nog aanpassen?

icon

Beste antwoord door Thom 14 July 2021, 12:57

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Als het een e-ticket is in principe niet, maar mogelijk kan Klantenservice nog iets doen uit coulance. Ik raad u aan te bellen en het rustig uit te leggen. 030 7515155. Succes is echter zeker niet gegarandeerd en de kans is klein, u heeft er geen recht op. E-tickets zijn zeer fraudegevoelig. Het moet wel aannemelijk zijn dat u naar Zuid-Limburg zou gaan. De treinen rijden overigens nog normaal op dit moment, er zijn ook nog geen beperkingen aangekondigd. 

Als u weer eens gebruik maakt van een e-ticket dan is het verstandig die pas kort voor vertrek geldig te maken. Dan was dit probleem er ook niet geweest, maar goed

Reputatie 7
Badge +3

Vanwege het slechte weer in Zuid Limburg kan mijn reis niet doorgaan. Nu had ik al een upgrade kaartje voor morgen. Kan ik de datum van het kaartje nog aanpassen?

Er is geen negatief reisadvies voor Limburg en de treinen rijden normaal. Ik vrees dat dit dus uw eigen keuze is. 

Reputatie 7
Badge +3

Het gaat om.een gratis welkom terug upgrade?

Treinen rijden nog steeds. En schijnt dat je er momenteel heel veel extra zwemplekken hebt, dus neem zwemkleding mee.

Reputatie 7
Badge +3

Je zal maar in deze B&B geboekt hebben. De trein rijdt dan nog wel, maar het heeft dan geen zin meer om alsnog te gaan. https://www.telegraaf.nl/video/481542882/limburgse-b-b-onder-water-ik-kan-wel-janken

Maar het geeft wel weer aan dat je beter niet te ver van tevoren een e-ticket moet bestellen / op datum zetten / code verzilveren / openen / downloaden / printen. 

Badge +3

Die 1e klas upgrade is toch voor een dag en niet gebonden aan een traject? Dan lijkt het me dat je ook een kaartje naar Limburg moet kunnen tonen.

Al lijkt het me niet zo’n probleem om een couponcode te geven voor een andere dag 1e klas.

Reageer