beantwoord

Upgrade ontbreekt in e-ticket

Ik verzilverde gisteren een Kruidvat dagkaart, en bij het verzilverproces werd mij door NS een upgrade naar 1e klas aangeboden voor 4 euro. Hiervan heb ik gebruik gemaakt en ik heb hiervoor betaald, en in de orderbevestiging staat de upgrade ook, maar na het importeren van de e-ticket in de NS app staat daar 2e klas. Komt dat wel goed? Op de NS klantenservice-chat heb ik het een paar keer gevraagd, maar er wordt niet gereageerd
icon

Beste antwoord door Jouke NS 5 februari 2019, 13:40

Hallo hironime en welkom bij de NS Community.

Ik ben bang dat dit niet helemaal goed gaat. Zonder gegevens is het echter lastig om dit te bepalen, ik wil je dan ook adviseren mijn collega's van de Klantenservice te benaderen. Ik zie dat je de Live Chat al had gevonden. Mijn collega's doen hun best om daar ook zo snel mogelijk te reageren. Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's?

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo hironime en welkom bij de NS Community.

Ik ben bang dat dit niet helemaal goed gaat. Zonder gegevens is het echter lastig om dit te bepalen, ik wil je dan ook adviseren mijn collega's van de Klantenservice te benaderen. Ik zie dat je de Live Chat al had gevonden. Mijn collega's doen hun best om daar ook zo snel mogelijk te reageren. Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's?
Nee, ik krijg geen reactie, ook niet na 30-40 minuten wachten, bij de chat staat een responstijd van "gemiddeld 15 minuten, vaak sneller"
hironime schreef:

Nee, ik krijg geen reactie, ook niet na 30-40 minuten wachten, bij de chat staat een responstijd van "gemiddeld 15 minuten, vaak sneller"

Dat is inderdaad juist. We hebben de afgelopen tijd elke week extra uren ingezet, bovenop de uren van de week ervoor, maar merken dat het erg druk is op de Live Chat. Je kunt ook gebruik maken van een van de andere contactmogelijkheden, zoals Sociale Media of onze Telefonische Klantenservice.
Ik probeer het nog een keer, dankjewel!

Reageer