-
-
Op het juiste spoor
-
2 reacties
Ik verzilverde gisteren een Kruidvat dagkaart, en bij het verzilverproces werd mij door NS een upgrade naar 1e klas aangeboden voor 4 euro. Hiervan heb ik gebruik gemaakt en ik heb hiervoor betaald, en in de orderbevestiging staat de upgrade ook, maar na het importeren van de e-ticket in de NS app staat daar 2e klas. Komt dat wel goed? Op de NS klantenservice-chat heb ik het een paar keer gevraagd, maar er wordt niet gereageerd
icon
Beste antwoord door Jouke NS 5 februari 2019, 13:40
Hallo hironime en welkom bij de NS Community.
Ik ben bang dat dit niet helemaal goed gaat. Zonder gegevens is het echter lastig om dit te bepalen, ik wil je dan ook adviseren mijn collega's van de Klantenservice te benaderen. Ik zie dat je de Live Chat al had gevonden. Mijn collega's doen hun best om daar ook zo snel mogelijk te reageren. Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's?
Bekijk origineel