beantwoord

Upgradekaart 1e klasse en actie van de dag ticket

• 22 maart 2019
  • 4 reacties
  • 186 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Goedenavond, mag een ticket gekocht bij actie van de dag enkele reis 2e klasse (vanuit Rotterdam/Schiphol /Eindhoven naar een willekeurige plaats ) gecombineerd worden met een upgrade E-ticket naar 1e klasse ?? (vergoeding ivm vertraging)
icon

Beste antwoord door Emma NS 22 maart 2019, 21:20

Beste Gudu, welkom bij onze Community!

Wat ben ik blij dat je dit even navraagt, dat scheelt weer problemen in de trein! 😉

Het is inderdaad waar dat men actieproducten nóóit met elkaar mag combineren. Bedankt Slidestops voor je snelle reactie, dat waardeer ik enorm zo op de vrijdagavond. Ik wil hier wel nog iets aan toevoegen. Mocht het nou zo zijn dat je een couponcode hebt gekregen vanuit ons, die je mag verzilveren via deze link, dan mag je dát vervoersbewijs combineren met een actieproduct.

Een voorbeeld hiervan luidt als volgt: ik heb een couponcode voor een enkele reis die ik inwissel als e-ticket van station Amsterdam Centraal naar station Groningen en ik heb daarnaast een gratis upgrade 2 > 1 (tweede klas > eerste klas) ontvangen via NS Extra, dan mag je deze uiteraard samen gebruiken.

Mochten er nog onduidelijkheden zijn, dan horen wij dat graag.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Nee, acties mogen nooit gecombineerd worden met elkaar.
Beste Gudu, welkom bij onze Community!

Wat ben ik blij dat je dit even navraagt, dat scheelt weer problemen in de trein! 😉

Het is inderdaad waar dat men actieproducten nóóit met elkaar mag combineren. Bedankt Slidestops voor je snelle reactie, dat waardeer ik enorm zo op de vrijdagavond. Ik wil hier wel nog iets aan toevoegen. Mocht het nou zo zijn dat je een couponcode hebt gekregen vanuit ons, die je mag verzilveren via deze link, dan mag je dát vervoersbewijs combineren met een actieproduct.

Een voorbeeld hiervan luidt als volgt: ik heb een couponcode voor een enkele reis die ik inwissel als e-ticket van station Amsterdam Centraal naar station Groningen en ik heb daarnaast een gratis upgrade 2 > 1 (tweede klas > eerste klas) ontvangen via NS Extra, dan mag je deze uiteraard samen gebruiken.

Mochten er nog onduidelijkheden zijn, dan horen wij dat graag.
Ik heb inderdaad voor beide tickets een couponcode gekregen om te verzilveren dus dan mag het wel gecombineerd worden
Dan wens ik je veel reisplezier toe Gudu! Zo zie je maar weer dat het handig is om het even na te vragen.

Reageer