beantwoord

vakantieveilingen ticket waar uitstappen

• 6 september 2019
  • 2 reacties
  • 134 Bekeken

Hallo,
Ik heb zojuist mijn Vakantieveilingen e-ticket verzilverd en daarbij gekozen voor bestemming: Amsterdam ipv Amsterdam Zuid, omdat nog niet bekend is waar ik het beste kan uitstappen morgen. Nu zie ik dat bij het verzilveren op het ticket "Amsterdam-C" is afgedrukt.
Kan ik met dit E-ticket nu ook uitstappen en door de poortjes op Zuid? Dankjewel alvast.
Mvg,
icon

Beste antwoord door Jouke NS 6 september 2019, 21:53

Hallo J79 en welkom bij de NS Community.

Je reis afronden op station Amsterdam Zuid is alleen mogelijk als dit station op een logische route ligt. Wanneer je normaliter niet via Amsterdam Zuid zou reizen is het niet mogelijk je reis daar af te ronden.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo J79 en welkom bij de NS Community.

Je reis afronden op station Amsterdam Zuid is alleen mogelijk als dit station op een logische route ligt. Wanneer je normaliter niet via Amsterdam Zuid zou reizen is het niet mogelijk je reis daar af te ronden.
Reputatie 7
Badge +2
Jouw ticket is geldig op de route die de NS planner aangeeft. Als Amsterdam Zuid niet op die route ligt, dan zul je een aanvullend vervoersbewijs moeten kopen voor het gedeelte vanaf het dichtstbijzijnde station op de route naar Amsterdam Zuid of een metro/bus/tram nemen.

Reageer