beantwoord

Valentijnactie

• 18 februari 2017
  • 3 reacties
  • 131 Bekeken

Is het mogelijk om de reisdatum pas vast te stellen op het moment dat de keuzedag wordt opgehaald ipv bij het activeren van de codes?
icon

Beste antwoord door Gert-Jan G 18 februari 2017, 12:49

Nee, je moet voor 1 maart de codes verzilveren en direct bij het verzilveren de reisdatum uitkiezen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge
Nee, je moet voor 1 maart de codes verzilveren en direct bij het verzilveren de reisdatum uitkiezen.
Hallo Globalist en welkom op het forum.

Ik zie Gert-Jan G al het juiste antwoord heeft gegeven. Die datum kies je inderdaad tijdens het verzilveren.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar Acties en uitjes zodat je topic beter te vinden is.
Hallo Globalist en welkom op het forum.

Ik zie Gert-Jan G al het juiste antwoord heeft gegeven. Die datum kies je inderdaad tijdens het verzilveren.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar Acties en uitjes zodat je topic beter te vinden is.

De code voor de upgrade 1. klas moet tot 1 maart verzilverd worden - maar je moet de dag weten wanneer je wilt reizen tot 31 maart. Dat is toch niet echt realistisch.
Waarom staat de NS niet toe het reisdatum later te kiezen.
Dat is bij andere acties gebruikelijk - da staat een veld datum later bepalen bij voorbeeld de dagkaart actie.
Je kan toch een maand van tevoren niet zeker weten op welke dag je moet /wil reizen.
Deze beperking is toch "zuinig" gedacht.
De kaartjes in de brievenbus hebben deze vrijheid toch ook gehad! Niet zuinig doen!

Reageer