Vaste klanten met oude voordeelurenabonnement krijgen geen dagkaart meer aangeboden voor €12,50?

• 9 december 2016
  • 10 reacties
  • 257 Bekeken

Toelichting: deze klanten wordt ontmoedigd gebruik te maken van het voordeelurenabonnement en over te stappen naar het minder voordelige dalurenabonnement, waarmee je in de avondspits niet meer tegen korting kan reizen wat je met het oude voordeelurenabonnement nog wel kan. En om klanten dan te ontmoedigen kunnen zij ook niet meer deelnemen aan de vaste klantenactie waarin je een dagkaart kan kopen voor 12,50 euro.

10 reacties

Toelichting: deze klanten wordt ontmoedigd gebruik te maken van het voordeelurenabonnement en over te stappen naar het minder voordelige dalurenabonnement, waarmee je in de avondspits niet meer tegen korting kan reizen wat je met het oude voordeelurenabonnement nog wel kan. En om klanten dan te ontmoedigen kunnen zij ook niet meer deelnemen aan de vaste klantenactie waarin je een dagkaart kan kopen voor 12,50 euro.

Wat betreft het eerste gedeelte kan ik je geen antwoord op geven, maar wat betreft voordeelurenabonnement en een dagkaart van 12,50 euro kan ik je melden dat ik gister van de NS een dagkaart aanbieding voor datzelfde bedrag terug vond in de spam gedeelte van m'n mail.

En ik heb zelf ook een voordeelurenkaart van de NS.
Vreemd, ik heb al sinds het voorjaar zo'n dergelijke aanbieding niet meer gehad. De laatste keer was in het voorjaar. Ga bijna toch denken dat ze het gebruik van de oude voordeelurenkaart willen ontmoedigen.

Waarom je er dan wel één krijgt en ik niet, vreemde zaak...
Vreemd, ik heb al sinds het voorjaar zo'n dergelijke aanbieding niet meer gehad. De laatste keer was in het voorjaar. Ga bijna toch denken dat ze het gebruik van de oude voordeelurenkaart willen ontmoedigen.

Waarom je er dan wel één krijgt en ik niet, vreemde zaak... [
Reputatie 7
Badge +3
@markvoorn
Ik ben al vele jaren vaste klant en ik heb nog nooit een aanbieding gehad. Ik heb altijd begrepen dat de marketing die selectief uitstuurt.
Reputatie 7
Badge +3
Overigens wil NS inderdaad zo snel mogelijk van de oude voordeelurenkaart af. Dus als je die wil opzeggen: graag!
Ik heb het voordeelkaartje (zover ik me kan herinneren) ook daarvoor een tijdje niet gehad, maar ik heb een paar maanden geleden bij mij de nieuwsbrief mogelijkheid uit gezet. Dit aangezien ik op een gegeven moment gek werd van het aantal nieuwsbrieven die ik in korte tijd van de NS binnen kreeg.

Ik weet niet of bij jouw die mogelijkheid (geen nieuwsbrief ontvangen) uit staat?

Anders zal je toch even op een reactie van 1 van de moderatoren/forumlezers moeten wachten voor meer duidelijkheid.
Ik wel best even nakijken of de permissieinstellingen voor het versturen van aanbiedingen op 'ja' staan. Stuur mij dan even een privébericht.
Ik wel best even nakijken of de permissieinstellingen voor het versturen van aanbiedingen op 'ja' staan. Stuur mij dan even een privébericht.

Ik weet dat die bij mij uit staan, aangezien ik er (figuurlijk) gek werd van de reclame aanbiedingen!

Volgens mij heeft dat er niks mee te maken, als je het mij vraagt.

Ik heb altijd toestemming gegeven om mij nieuwsbrieven toe te sturen, maar sinds april 2016 heb ik een dergelijke actie nooit meer voorbij zien komen.
Reputatie 2
Ik heb ook een Voordeelurenabonnement maar krijg gewoon alle aanbiedingen via mail binnen.Dus daar kan het niet aan liggen...

Reageer