beantwoord

vergeten uit te checken

  • 31 december 2017
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

Eindejaars check leverde een aantal gemiste uitchecks op, daarvan zijn er 3 over het laatste halfjaar via MijnNS in behandeling genomen. De andere 2 zou ik volgens de melding via de Klantenservice kunnen indienen. Hoe moet ik dat dan indienen - formulier wellicht?
icon

Beste antwoord door Slidestops 31 december 2017, 15:01

https://www.uitcheckgemist.nl kun je ook altijd gebruiken.
Anders even contact opnemen met de klantenservice. De klantenservice is het snelst te bereiken per Telefoon (030-7515155), Twitter of Facebook. Overige manieren om contact op te nemen vind je hier.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
https://www.uitcheckgemist.nl kun je ook altijd gebruiken.
Anders even contact opnemen met de klantenservice. De klantenservice is het snelst te bereiken per Telefoon (030-7515155), Twitter of Facebook. Overige manieren om contact op te nemen vind je hier.

Reageer