beantwoord

vergoeding van e-ticket

• 17 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik hen 2 e-tickets van 12,50 per stuk besteld en ook gekregen voor 21 aug.2016 nr. verwijderd ivm privacy en 24 aug. nr. verwijderd ivm privacy.
Helaas kan ik ze niet gebruiken vanwege ziekenhuis opname.
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 17 augustus 2016, 12:40

Welkom op het NS Serviceforum Beukenootje. Spijtig om te lezen dat je door een ziekenhuisopname geen gebruik van de etickets kunt maken. Ik wil graag samen met je nadenken over een passende oplossing. Wanneer je op mijn naam klikt krijg je de optie een (privé)bericht te verzenden naar mij. Noteer daarin NAW-gegevens, mailadres en nogmaals de ticketnummers. Alvast bedankt.

In het algemeen: Het is niet mogelijk om een reeds aangeschafte en dus verzilverde eticket gerestitueerd te krijgen.

EDIT: Ik heb geen privébericht ontvangen
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het NS Serviceforum Beukenootje. Spijtig om te lezen dat je door een ziekenhuisopname geen gebruik van de etickets kunt maken. Ik wil graag samen met je nadenken over een passende oplossing. Wanneer je op mijn naam klikt krijg je de optie een (privé)bericht te verzenden naar mij. Noteer daarin NAW-gegevens, mailadres en nogmaals de ticketnummers. Alvast bedankt.

In het algemeen: Het is niet mogelijk om een reeds aangeschafte en dus verzilverde eticket gerestitueerd te krijgen.

EDIT: Ik heb geen privébericht ontvangen

Reageer