beantwoord

verjaardagscadeau

• 19 maart 2021
  • 19 reacties
  • 306 Bekeken

Ik krijg een herinnering om mijn verjaardagscadeau op te halen met een code voor het ophalen van de boeken van Bookchoice.

Aals ik die code wil activeren krijg ik al een paar dagen het bericht  Oh nee,er zijn teveel verjaardagen,de kortingscodes zijn op!

Nu krijg ik een herinnering dat ik mijn boeken op moet halen, met welke kortingscode moet ik dit nu doen.

Ps: zo ik lees ben ik niet de enige  

Kunt u aangeven met welk telefoon nummer ik de klanten service kan herijken want ik kan het juiste nummer niet vinden

icon

Beste antwoord door Tochjo 19 maart 2021, 17:01

De klantenservice is telefonisch te bereiken op nummer 030-7515155.

Bekijk origineel

19 reacties

Badge +3

De klantenservice is telefonisch te bereiken op nummer 030-7515155.

Hi gerda_thobe, welkom bij de NS Community. 

Jammer dat de codes op zijn. Heb je inmiddels al contact gehad met een collega van mij en is het probleem opgelost? 

Ik zou een nieuwe code opgestuurd krijgen per email,maar is nog steeds niet gebeurd 

Deze moet je binnen 15 minuten na het contact ontvangen. Als dat niet is gebeurd dan kan je het beste nogmaals contact opnemen. Er is dan waarschijnlijk iets fout gegaan.

Ik ben een tijd bezig op internet om een NS felefoonnummer te vinden die mij kon helpen met de verjaardag boek code,die heb ikniet kunnen vinden.

Daarna een NS Community account aangemaakt om daarin een antwoord te vinden.

Deze heb ik gekregen nl klantensevice 030-7515155.

Klantenservice gebeld maar die wist niet wat ik bedoelde en verbond mij door naar een andere afdeling.

Na een tijdje in de wacht werd de verbinding verbroken.

Nog een keer gebeld ook die heeft mij ook door verbonden naar een andere afdeling.

Na ook een tijdje in de wacht werd de verbinding verbroken.

Nog een keertje gebeld ook die heeft mij moeten door verbinden en toen lukte het eindelijk wel.

Na een heleboel gegevens die ik moest aanleveren werd mij toegezegd dat de code die middag per email zou worden meegedeeld.

Ook dat is niet door mij ontvangen.

Ik ben er wel klaar mee.

Ik heb besloten mij zelf maar een cadeautje te geven

Daar gaat dan iets mis. Je mag mij een privébericht sturen dan zal ik eens kijken of ik je alsnog dit cadeautje kan geven. Een privébericht stuur je door op mijn naam en stuur bericht te klikken. Zou je dan gelijk jouw voorletter(s), achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer en e-mailadres willen sturen?

Ik heb helaas geen privébericht ontvangen. Ik hoop dat het probleem van gerda is opgelost!

Ik hoop dat jullieie je acties ooit eens beter gaan plannen en uitvoeren, zodat op dit forum dergelijke geheel onnodige topics niet meer voorkomen.

Maar ja zoals mijn chef al zei, hoop is uitgestelde teleurstelling.😀

Ik heb weinig tot geen negatieve berichten over deze actie ontvangen. Bij navraag bleek dit ook erg minimaal te zijn. Ik heb daarnaast geen privébericht ontvangen dus kan niet achterhalen waar het nu mis ging. Ik vind je opmerking onterecht en wederom onnodig. Dit betreft een cadeautje waarvan jij deze weer volledig in de bek kijkt, om het maar zacht uit te drukken. Spijtig dat je je keer op keer negatief laat merken, Pingpong. Ik hoop toch echt snel verandering daarin te zien.

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb weinig tot geen negatieve berichten over deze actie ontvangen. Bij navraag bleek dit ook erg minimaal te zijn.

Euh, misschien ook dit topic even doornemen?

Dat zijn al vijf mensen met dezelfde klacht. En dat is dan alleen nog maar wat hier op de community verschijnt ...

Ik geef ook niet aan dat het helemaal goed gaat, maar we sturen dit cadeau naar een heleboel reizigers waardoor het percentage erg laag is waarbij het misgaat. Ik wil niet goedpraten dat dit mag gebeuren, maar het gaat over het algemeen wel goed. Indien het niet goed gaat weten we dit altijd op te lossen zoals je kan teruglezen in dat topic. 

Reputatie 7
Badge +1

Spijtig dat je je keer op keer negatief laat merken, Pingpong. Ik hoop toch echt snel verandering daarin te zien.

Tja, ik denk dat dat nu een beetje moeilijk gaat worden. Maar goed, in ieder geval een duidelijk signaal richting de rest van de community.

Dat is het zeker niet. Elk signaal, positief of negatief is van harte welkom. Desbetreffende heeft meerdere waarschuwingen gehad met het verzoek om niet in elk topic zijn mening te geven. Het is vaak niet relevant en niet bevorderlijk om topicstarter te helpen. Deze berichten werden genegeerd en daarnaast vroeg diegene zelf of zijn account kon worden verwijderd. Dat is bij deze gedaan.

Reputatie 7
Badge +3

Zelf was ik in februari jarig en kreeg ook de mail. Ik kon toen wel de code opvragen. Alleen ik heb geen interesse in dit cadeau (geen e-reader en lees alleen papieren boeken), dus daarna niet de boeken gedownload. Twee weken erna (op 6 maart) kreeg ik een herinnering omdat ik mijn cadeau nog niet had gedownload, ook toen kon ik met de link in de mail een code opvragen (heb ik toen getest). Alleen daarna lukte het niet meer, zelfde mededeling als de anderen krijgen. 

Overigens kan ik nu via de link uit de eerste mail en uit de herinningsmail wel een code opvragen, Zijn er nu dan wel genoeg codes?  Intussen heb ik zelfs 4 codes want iedere keer de link klikken levert weer een nieuwe code op ipv dezelfde code die al eens gegeven is of een melding dat je al een code opgevraagd hebt. Ik stop maar met testen om te voorkomen dat de codes straks weer op zijn. 

Afgezien van de problemen die mensen ermee ondervinden, vind ik het verjaardagscadeau op zich al een stuk minder mooi dan het op het eerste gezicht lijkt. Zover ik zag bij het opvragen van de code kun je alleen de 8 boeken downloaden van de selectie die Bookchoice heeft gemaakt, dus niet zelf 8 boeken uitkiezen. Daarnaast kan iedereen al 1 maand gratis proberen en zo de 8 boeken gratis downloaden, daar heb je deze deze verjaardagscode Bookchoice niet voor nodig. Het lijkt zo meer op veel promotie voor Bookchoice, die dan hoopt dat mensen na die maand een betaald abonnement nemen.

Reputatie 7
Badge +3

Ik ontvang zojuist een mail met daarin:

Beste mevrouw xxxx,

De actiecodes voor uw verjaardag waren op, maar inmiddels hebben we ze weer aangevuld. Haal dus snel uw actiecode in huis voor de 8 gratis e-boeken van Bookchoice. U kunt de e-boeken gewoon op uw e-reader, telefoon en tablet lezen. De cadeaucode is geldig t/m 31 december 2021.

Leuk voor iedereen die graag gebruik wil maken van deze codes. maar hoeveel mails ga ik hierover nog ontvangen? Ik heb geen enkele interesse in dit Bookchoice cadeau en ik heb nu al 3 mails erover ontvangen, de eerste mail op mijn verjaardag, een tweede mail 2 weken later ter herinnering dat ik mijn boeken nog niet gedownload had en nu deze weer. Ik ben er wel een beetje klaar mee. Vorig jaar kon ik mijn verjaardagscadeau (€5 korting in de Spoordeelwinkel) niet gebruiken vanwege Corona en dit jaar krijg ik iets aangeboden waar ik niets aan heb. Op zich niet erg, maar ik hoef daar niet meerdere mails van te ontvangen. 

Begrijpelijk dat dit wat overdreven is in jouw geval, maar anderen hebben misschien wel baat bij deze e-mails. Je kan ze met een gerust hart verwijderen natuurlijk. Het e-mailadres blokkeren is ook een optie.

Reputatie 7
Badge +3

Ik weet dat ik ze kan verwijderen en e-mailadres blokkeren lijkt me wat overdreven omdat dan ook andere mails van NS geblokkeerd worden die ik misschien nog wel wil ontvangen. Het gaat me alleen om mails over dit cadeau, waarvan NS blijkbaar heel graag wil dat ik het ga gebruiken. Ik hoop dat dit de laatste mail is die ik erover ontvang.

Vorig jaar toen ik de Spoordeelwinkel kortingscode niet kon gebruiken omdat er vanwege Corona geen Spoordeelwinkel uitjes te koop waren kreeg die herinneringen niet (die code heb ik nooit gebruikt). Ik ga zo ongeveer denken dat NS betaald wordt door Bookchoice voor iedere klant de boeken wel downloadt. Zo'n gratis verjaardagscadeau is natuurlijk enorm goed voor de promotie van Bookchoice. Maar ik zal wel te cynisch zijn.

Reputatie 7
Badge +3

Begrijpelijk dat dit wat overdreven is in jouw geval, maar anderen hebben misschien wel baat bij deze e-mails. Je kan ze met een gerust hart verwijderen natuurlijk. Het e-mailadres blokkeren is ook een optie.

In mijn geval, bijna 40 jaar klant, had ik het wel leuk gevonden om een verjaardagskado te ontvangen. Maar ook dit jaar niets ontvangen. Ook geen Spoor niet digitaal niet per post. Misschien kan NS ook vergeten om abonnementsgeld te incasseren?

Reputatie 7
Badge +3

Dat zal NS vast niet vergeten, stel je voor zeg.

Maar krijg je nog wel andere mail/nieuwsbrieven van NS of helemaal niets meer? En sinds wanneer? Eerder had je het er toch over dat je er achter kwam dat je op één of andere manier ieen tweede account had of zo? Misschien staat er in het tweede account niet aangegeven dat je aanbiedingen wilt ontvangen en overruled dat je oorspronkelijke account. Of is dat tweede account intussen al verwijderd? Er gaat de laatste tijd nog wel eens het één en ander mis administratief gezien.

Reageer