beantwoord

verjaardagscadeau

• 27 maart 2021
  • 4 reacties
  • 83 Bekeken

Erg aardig van NS om mij op mijn verjaardag een cadeau te sturen. Namelijk 8 e-boeken.

Als ik de regel aanklik voor code (dat doe ik nu al 9 dagen) dan krijg ik de tekst dat er teveel verjaardagen zijn en de codes op zijn. Probeer het nog een keer.  Ik hoop dat het uiteindelijk toch nog uitdraait op het beloofde cadeau. Met vriendelijke groeten,

Bert Pols - Nuenen

icon

Beste antwoord door Tochjo 27 maart 2021, 19:07

Dit is een bekend probleem. U kunt het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice voor een code. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

U kunt het beste ook uw bericht bewerken om uw persoonlijke gegevens eruit te halen. Dit is een openbaar forum en kwaadwillenden kunnen er nu mee aan de haal gaan. Uw bericht bewerken doet u door op de drie puntjes rechtsonder te klikken en te kiezen voor Bewerk.

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Dit is een bekend probleem. U kunt het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice voor een code. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

U kunt het beste ook uw bericht bewerken om uw persoonlijke gegevens eruit te halen. Dit is een openbaar forum en kwaadwillenden kunnen er nu mee aan de haal gaan. Uw bericht bewerken doet u door op de drie puntjes rechtsonder te klikken en te kiezen voor Bewerk.

Ik heb de klantenservice gebeld. Zij kunnen het niet oplossen en vertellen mij dat ik contact op moet nemen met Book choice. Dit zal ik niet doen. Te gek voor woorden dat de NS een cadeautje aanbiedt en je er zelf achteraan moet gaan. Ik zou zeggen het is het probleem van de NS, los het op voor mij.

Bert Pols

Nuenen

Tot mijn verrassing heb ik met een e-mail van de klantenservice van NS toch nog een code ontvangen

Bert Pols - Nuenen

Badge +3

Mooi zo, je was in ieder geval niet de enige met hetzelfde probleem.

Via de website krijgen mensen nog steeds meldingen dat de codes op zijn, maar NS Klantenservice heeft er nog genoeg.

Reageer