beantwoord

Verjaardagscadeau van NS van Bookchoice

• 18 maart 2021
  • 18 reacties
  • 430 Bekeken

Voor mijn verjaardag zou ik 8 boeken mogen downloaden van Bookchoice.

Geweldig………., dacht ik.

Maar…….. voor het downloaden heb ik een code nodig.

Al een aantal dagen probeer ik de code te verkrijgen om de 8 boeken te kunnen downloaden.

Echter…... ik krijg de volgende opmerking :

“Oh nee, er zijn teveel verjaardagen, onze kortingscodes zijn op! Maar we zijn druk bezig met regelen van nieuwe codes. Kijk morgen weer op deze pagina”.

Ik zou bijzonder graag een code van Bookchoice ontvangen. 

Kan NS eens voor mij informeren ?

Met vriendelijke groet, Betje.

icon

Beste antwoord door Rizana NS 19 maart 2021, 21:50

Hi Betje, dat is gek. 

Wil je mij een privébericht sturen? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen. Stuur je jouw volledige naam, postcode en huisnummer, geboortedatum en e-mailadres mee? 

Bekijk origineel

18 reacties

Hallo Betje, welkom op de NS Community. 

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat jammer dat je al meerdere dagen geen code kan krijgen. Via onze klantenservice kan je alsnog een reservecode krijgen van een van mijn collega's (chat, telefonie, Twitter of Facebook). 

Vandaag kreeg ik via de chat als antwoord, dat het verjaardagscadeau van NS de 8 e-boeken van Bookchoice een verjaardagscadeau was in de periode van 10 december tot en met 31 december 2020.

Waarom wordt dit cadeau van NS dan in maart, ter gelegenheid van mijn verjaardag, verstuurd naar mij ?

Eind datum van downloaden in het cadeaubericht is 31 december 2021.

Voorbeeld in het cadeaubericht is het verzilveren van de code op 28 maart 2021.

Dan klopt het antwoord via de chat met één van de collega's van de klantenservice toch in het geheel niet ?

Hoe steekt dit nu in elkaar?

Hi Betje, dat is gek. 

Wil je mij een privébericht sturen? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen. Stuur je jouw volledige naam, postcode en huisnummer, geboortedatum en e-mailadres mee? 

Reputatie 7
Badge +3

Zelf was ik in februari jarig en kreeg ook de mail. Ik kon toen wel de code opvragen. Alleen ik heb geen intesse in dit cadeau, dus daarna niet de boeken gedownload. Twee weken erna (op 6 maart) kreeg ik een herinnering omdat ik mijn cadeau nog niet had gedownload, ook toen kon ik met de link in de mail een code opvragen (heb ik toen getest). Alleen nu lukt het niet meer. 

De bewering dat het cadeau alleen was in de periode van 10 december tot en met 31 december vind ik dus erg vreemd, mij lukte het in ieder geval nog om op 6 maart een code op te vragen. 

Rizana, ik heb je 2 PB' tjes gestuurd en nog geen enkele reactie daarna ontvangen.

Wil je a.u.b. reageren?

Ik heb Rizana laten weten dat je haar een privébericht hebt gestuurd. Ze zal snel iets terugsturen.

Badge +3

Eens kijken wat de NS voor mijn verjaardag dan gaat bedenken.

Wel twee keer een (kerst) kaartje gehad via de (twitter) webcare ^dakjes.

Volgens mij eentje met ^ET er op, dank daarvoor natuulijk!

Mijn zoon heeft gisteren ook zo'n verjaardag kado gekregen , maar ook “Oh nee, er zijn teveel verjaardagen, onze kortingscodes zijn op! Maar we zijn druk bezig met regelen van nieuwe codes. Kijk morgen weer op deze pagina”. Deze reactie was gisteren, maar ook vandaag.

Graag willen we een code van Bookchoice, wat kunnen we doen ?:thinking:

Vervelend dat dit nog steeds speelt. Zoals ik eerder heb aangegeven, kunnen de collega's van onze klantenservice een reservecode geven. Ik vind een privébericht ook prima gezien blijkbaar niet al mijn collega's de actie kennen, maar je zoon dient zelf contact op te nemen. 

Via Maxime heb ik zojuist de code voor Bookchoice ontvangen.

Dank je wel Maxime......!

Ps. Ik heb het Rizana laten weten d.m.v. een privé berichtje.

Ik was in februari jarig en probeer sinds die dag om de paar dagenmijn codes te krijgen. Zonder succes. Elke keer als ik op de link klik zijn er teveel jarige en zijn de codes op met de mededeling het morgen weer te proberen. Beetje blij maken met een dooie mus zo

Goedemorgen Mb81 en welkom bij de NS Community.

Zoals mijn collega hier al heeft aangegeven kun je het beste contact op nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's daar kunnen je voorzien van een vervangende code.

Ik heb inmiddels een aantal privéberichten ontvangen met het verzoek een code te sturen. Wat eerder genoemd is, is het het beste om contact opnemen met onze klantenservice. Denk hierbij aan een privébericht via Facebook of een DM via Twitter. Je kunt ook via onze website met mijn collega's chatten. Zij kunnen je direct voorzien van een code. Ik heb een enkele dienst per week waardoor het langer duurt. 

Rizana, zojuist heb ik de Spam gecontroleerd. 

Jouw reacties kwam ik daar tegen, maar kon ze niet openen.

Gelukkig is het nu opgelost, via Maxime.

Vandaag heb ik de boeken gedownload van maart.

Ben er blij mee 

Succes verder met de NS community.

Groetjes, Betje.

Probeerde ook al enkele dagen vergeefs die code te verkrijgen en dus maar contact opgenomen met de klantenservice van de NS. Ging heel moeizaam met het chatten, een code die niet werkte maar uiteindelijk gelukt dankzij een hele behulpzame NS medewerker. Ingelogd met de code van de klantenservice en ik moest een account aanmaken bij Bookchoice, voor een maand gratis downloaden?? Met geen woord wordt er gerept over 8 gratis boeken. Ik ben benieuwd, ga straks maar eens wat proberen. Het lijkt me niet de meest geslaagde actie van de NS als velen problemen hebben met het verkrijgen van die code, terwijl je in eerste instantie denkt, he wat leuk.

Goedemorgen ook ik ondervind dit probleem. Mail met sorry teveel verjaardagen geen codes. Jammer hoor. Een leuk cadeau dat niet uitgepakt kan worden.

Heb met klantenservice ve hat. Weten er niets van. Sturen me door naar Spoorwinkel die mij vervolgens weer terugstuurd. Nog steeds geen code. Echt jammer hoor deze actie.

Goedemorgen LuciaPM. Ik heb je zojuist een bookchoice-code toegestuurd in een privébericht. Excuses voor het ongemak!

Reageer