beantwoord

Verkeerd dagje Utrecht dagretour gekocht...

• 2 januari 2019
  • 1 reactie
  • 96 Bekeken

Hallo, ik heb net een kaartje gekocht van een dagretour naar Utrecht, maar ik heb de verkeerde gekocht je had twee mogelijk heden : Koffie of thee + Huisgemaakte zoetigheden : Drankje + Hollands borrelplankje ik heb de 1é gekocht maar ik wou eigenlijk de 2é dus de Hollands borrelplank. Is dit aan te passen of is dit niet mogelijk?

M.v.g.
Job Overbeek
icon

Beste antwoord door Miriam NS 2 januari 2019, 20:57

Hallo Job Overbeek, welkom op onze Community!

Vervelend dat dit niet helemaal goed is gegaan. Ik zag dat je hier ook nog twee andere topics over had aangemaakt, deze heb ik verwijderd. Het is niet mogelijk om dit aan te passen. Je zou nog even contact op kunnen nemen met onze Klantenservice of er nog mogelijkheden zijn voor restitutie, maar daar durf ik geen uitspraken over te doen. Je kunt contact opnemen via 030 - 751 51 55 of via Facebook of Twitter.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Job Overbeek, welkom op onze Community!

Vervelend dat dit niet helemaal goed is gegaan. Ik zag dat je hier ook nog twee andere topics over had aangemaakt, deze heb ik verwijderd. Het is niet mogelijk om dit aan te passen. Je zou nog even contact op kunnen nemen met onze Klantenservice of er nog mogelijkheden zijn voor restitutie, maar daar durf ik geen uitspraken over te doen. Je kunt contact opnemen via 030 - 751 51 55 of via Facebook of Twitter.

Reageer