beantwoord

Verkeerd email adres


Hallo, ik heb net een treinkaartje gekocht op spoordeelwinkel.nl. Ik heb hier een verkeerd email adres ingevoerd, maar wel al het kaartje betaald. Hoe kan ik nu het geld terug krijgen?

Ik heb al 2x gebeld, en ze konden het verkeerde email adres niet vinden, maar de gegevens die ze nodig hadden, kan ik niet vinden op mijn afschrift. Hopelijk kan iemand mij hier wel helpen?

Groet, Lisanne
icon

Beste antwoord door Miriam NS 2 januari 2019, 18:47

Ik heb zojuist van lizzz1293 begrepen dat het via Facebook is opgelost.

In zo'n situatie is onze Klantenservice vaak de snelste optie. Je kunt telefonisch contact leggen via 030 - 751 51 55, maar ook via Facebook of Twitter.

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo lizzz1293, wat vervelend dat niet goed is gegaan!

Ik zou graag even voor je kijken, maar ik ben er zelf vandaag nog tot 17.00 uur en morgen weer vanaf 17.00 uur. Wanneer is de reis gepland?

Je mag mij wel even een privébericht sturen door te klikken op mijn naam en vervolgens op 'Stuur bericht'. Ik ontvang dan graag de volgende gegevens:

- Volledige naam
- Geboortedatum
- Postcode en huisnummer
- Beide emailadressen
Ik heb zojuist van lizzz1293 begrepen dat het via Facebook is opgelost.

In zo'n situatie is onze Klantenservice vaak de snelste optie. Je kunt telefonisch contact leggen via 030 - 751 51 55, maar ook via Facebook of Twitter.

Reageer