beantwoord

verkeerde actie

• 20 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 154 Bekeken

Hallo, ik heb per abuis Schiphol als eind bestemming opgegeven ipv vertrek station. Het betreft 3 kaartjes vanaf Schiphol naar Apeldoorn. Ik heb betaald, heb de bevestigjngsmail ontvangen maar heb de kaartjes nog niet verzilverd. Hoe kan ik dit aanpassen? Mvgr Hans
icon

Beste antwoord door Maxime NS 20 augustus 2019, 10:37

Goedemorgen Hans G, welkom op de NS Community.

Bedoel je dat je drie keer de aanbieding naar het vliegveld hebt gekocht in plaats van vanaf het vliegveld? Op de site van Actie van de Dag staat duidelijk aangeven dat wijzigen of annuleren niet mogelijk is. Mijn excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Klantenservice benaderen! Hier gaat u weinig bereiken.
Reputatie 7
Badge +4
Helaas is het zo dat als kaartjes eenmaal zijn gedownload, ze niet meer aan te passen zijn. U kunt het proberen bij Klantenservice, maar uw kansen zijn niet zeer groot.

U kunt uw kaartjes wel als een soort enkele reis gebruiken, maar dat moet natuurlijk maar net zo uitkomen en vaak is dat inderdaad niet zo. De pragmatische oplossing bestaat er vaak toch uit om ze op een of anders manier te gebruiken. U kunt er bijna van uit gaan dat er geen aanpassing komt.
Reputatie 7
Badge
Klantenservice benaderen! Hier gaat u weinig bereiken.

Eenmaal geopende E-tickets worden niet gewijzigd of teruggenomen @Hans G
Zie ook de voorwaarden van dit soort kaartjes.
Goedemorgen Hans G, welkom op de NS Community.

Bedoel je dat je drie keer de aanbieding naar het vliegveld hebt gekocht in plaats van vanaf het vliegveld? Op de site van Actie van de Dag staat duidelijk aangeven dat wijzigen of annuleren niet mogelijk is. Mijn excuses voor het ongemak!

Reageer