Verkeerde datum ingegeven

  • 5 mei 2019
  • 3 reacties
  • 179 Bekeken

Ik heb per ongeluk de verkeerde datum ingegeven bij mijn treinkaartjes. Wij zouden als opa en oma een keer met een kleinkind gaan treinen.
Nu zie ik dat dat as donderdag al is , maar dan kan het überhaupt niet. Ik maak eigenlijk nooit gebruik van de trein en het leek ons leuk om dat met elk kleinkind een keer gaan te doen. Kunt u mij helpen, zodat wij op een andere dag zouden kunnen?
Alvast bedankt voor de moeite.
Gr John School

3 reacties

Badge +3
Uit uw verhaal leid ik af dat het gaat om e-tickets. Alleen als u de e-tickets nog niet gedownload hebt, kunt u hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Hebt u de e-tickets al gedownload, dan is er niets meer aan te doen, omdat NS niet kan controleren of er niet toch mee gereisd gaat worden donderdag. Zou u uw geld terug kunnen krijgen, dan zou u gratis kunnen reizen. Zou u de datum kunnen wijzigen, dan zou u twee dagen kunnen reizen voor de prijs van één.

U zou als u de tickets al gedownload hebt, hoogstens nog direct contact kunnen opnemen met de klantenservice om te zien of men uit coulance bereid is u tegemoet te komen, maar ik zou daar niet te veel van verwachten.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Reputatie 5
Er zit helaas niets anders op dan nieuwe kaartjes te kopen. Of nogmaals kijken of jullie alsnog op donderdag kunnen.
Sneu, om als incidentele of nieuwe klant pas achteraf, zo duidelijk, te moeten vernemen hoe de vork in de steel zit !

Raad Dhr. School sowieso aan om contact op te nemen met de Afd. Klantenservice.

Mvg

Reageer