beantwoord

Verkeerde datum opgegeven

• 4 januari 2019
  • 3 reacties
  • 107 Bekeken

Ik heb zojuist een wintertour besteld via de treinpakkers. Helaas een verkeerde datum opgegeven. Hoe kan ik dit zsm herstellen.De toer staat voor morgen maar moet zondag 6 januari zijn.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 4 januari 2019, 14:51

Hallpo Eljost en welom bij de NS Community,

Volgens de voorwaarden kan je een e-ticket na het openen niet meer wijzigen. Als je deze niet hebt geopend kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Laat je oNS weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

3 reacties

Hallpo Eljost en welom bij de NS Community,

Volgens de voorwaarden kan je een e-ticket na het openen niet meer wijzigen. Als je deze niet hebt geopend kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Laat je oNS weten of het is gelukt?
De e ticket was nog niet geopend.Ik heb klantenservice(afdeling acties) gebeld maar die konden niets voor mij doen. Ik kon wel een klacht indienen.
Daarna heeft mijn reispartner gebeld naar de klantenservice. Afdeling financien. De medewerker heeft de tour geblokkeerd en ons een code gegeven voor ticket. Opgelost dus na dik 1 1/2 uur bellen en proberen.
Dank je wel voor het antwoorden. Les: als consument niet opgeven. Gewoon nog een keer bellen en kijken of er wel fijne service geboden kan worden.
Heel erg vreemd dat mijn eerste collega je verzoek dan af had gewezen. Indien de ticket nog niet is geopend dan kunnen wij nog wel wat voor je doen zoals je zelf al had gemerkt. Fijn dat je uiteindelijk wel bent geholpen, maar het was niet nodig om nogmaals te bellen. Ik zal dit signaal onder de aandacht brengen.

Reageer