beantwoord

Verkeerde eindstation is dat erg?

  • 26 september 2017
  • 8 reacties
  • 410 Bekeken

Ik heb 2 couponnen gekocht, waarbij je een dagje weg kan en een swirl krijgt. Nu heb ik hier 2 vragen over. Ik heb per ongelijk het verkeerde eindstation op 1 van de kaartjes ingevuld. Hoe moet ik dit weer goed doen, ik kan namelijk niet overnieuw verzilveren omdat ik hem al heb opgehaald. Ook zie ik nergens een papiertje om een swirl te halen. Weet iemand hoe of wat ik moet doen? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Thomas NS 26 september 2017, 17:36

Hallo Kelly en welkom op het NS Serviceforum.

Wat vervelend dat het niet goed is gegaan met het bestellen en verzilveren van jouw tickets. Helaas kunnen wij reeds verzilverde tickets niet meer aanpassen, omdat er met deze tickets gereisd kan worden. Je zult het stukje traject wat niet gedekt wordt door jouw ticket, als apart vervoerbewijs moeten aanschaffen, anders riskeer je een boete. Wat betreft de coupon voor de Swirl, deze is bijgevoegd in de e-mail van de Spoordeelwinkel die je hebt ontvangen. In deze mail zijn ze als bijlage toegevoegd, dit gaat over de e-mail waar ook de linkjes met 'haal hier uit tickets op' in staan. Succes!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Zo lang uw eindstation op de route van het kaartje ligt is er niets aan de hand. Zo niet, dan zult U een nieuw kaartje moeten kopen.
Reputatie 7
Hallo Kelly en welkom op het NS Serviceforum.

Wat vervelend dat het niet goed is gegaan met het bestellen en verzilveren van jouw tickets. Helaas kunnen wij reeds verzilverde tickets niet meer aanpassen, omdat er met deze tickets gereisd kan worden. Je zult het stukje traject wat niet gedekt wordt door jouw ticket, als apart vervoerbewijs moeten aanschaffen, anders riskeer je een boete. Wat betreft de coupon voor de Swirl, deze is bijgevoegd in de e-mail van de Spoordeelwinkel die je hebt ontvangen. In deze mail zijn ze als bijlage toegevoegd, dit gaat over de e-mail waar ook de linkjes met 'haal hier uit tickets op' in staan. Succes!
Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Ik snap niet heel goed waar het probleem ligt. Ik koop een geldig retourbewijs, alleen het traject is anders. Ik kan dit kaartje nu niet over doen aan een ander, omdat het op mijn naam staat. Wat is het probleem als ik op het kaartje schrijf dat het een ander traject is. Ik heb er toch voor betaald?
Wat balen dat je het verkeerde station hebt ingevuld, MarieB. Echter kunnen wij dit helaas niet voor je aanpassen. Wanneer de ticket eenmaal geopend is kan er mee gereisd worden, een ander traject op de ticket schrijven is daarom ook niet toegestaan.
Zo lang uw eindstation op de route van het kaartje ligt is er niets aan de hand. Zo niet, dan zult U een nieuw kaartje moeten kopen.
Kan je dan wel als je een kaartje heb met eindstation Tilburg dan naar tilburg hs? Of moet je dan een aparte?
Reputatie 5
Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Ik snap niet heel goed waar het probleem ligt. Ik koop een geldig retourbewijs, alleen het traject is anders. Ik kan dit kaartje nu niet over doen aan een ander, omdat het op mijn naam staat. Wat is het probleem als ik op het kaartje schrijf dat het een ander traject is. Ik heb er toch voor betaald?

Omdat je op die manier dus op meerdere trajecten kunt reizen zonder dat je daar voor betaald hebt.
Goedemoregen Zoë en welkom bij de NS Community!

Ervan uitgaande dat je met Tilburg HS het hoofdstation in Tilburg centrum bedoelt, dan is eindstation Tilburg hetzelfde station. Er is geen apart station Tilburg HS zoals we Den Haag HS (Holland Spoor hebben). Indien je wel een ander station bedoelt, dan is het afhankelijk vanaf waar jij je reis maakt. Als het bedoelde station op de route ligt van het kaartje dan mag je ook op dat andere station reizen en uitstappen.

Overigens is het niet toegestaan om NS in je gebruikersnaam toe te voegen, dit is enkel gereserveerd voor Moderators. Ik zal je zo meteen ook een privébericht sturen om een andere naam te geven zodat ik het kan aanpassen.
Goedemoregen Zoë en welkom bij de NS Community!

Ervan uitgaande dat je met Tilburg HS het hoofdstation in Tilburg centrum bedoelt, dan is eindstation Tilburg hetzelfde station. Er is geen apart station Tilburg HS zoals we Den Haag HS (Holland Spoor hebben). Indien je wel een ander station bedoelt, dan is het afhankelijk vanaf waar jij je reis maakt. Als het bedoelde station op de route ligt van het kaartje dan mag je ook op dat andere station reizen en uitstappen.

Overigens is het niet toegestaan om NS in je gebruikersnaam toe te voegen, dit is enkel gereserveerd voor Moderators. Ik zal je zo meteen ook een privébericht sturen om een andere naam te geven zodat ik het kan aanpassen.

Oke bedankt!

Reageer