beantwoord

Verkeerde gegevens ingevuld e ticket

Goedenmiddag,

Ik heb gisteren tijdens het maken van mijn e ticket de verkeerde gegevens ingevuld, is het mogelijk om een link voor een andere etiket te krijgen?
icon

Beste antwoord door ErikVD 27 juli 2015, 12:44

Nee, ik denk het niet want dan zou je eigenlijk twee e-tickets voor de prijs van één hebben gekregen.

Een eenmaal gemaakte fout in een e-ticket is niet te herstellen en NS geeft hier in het algemeen geen restitutie voor. Dit komt omdat het e-ticket een uiterst fraude-gevoelig product is voor NS.
Bekijk origineel

15 reacties

Nee, ik denk het niet want dan zou je eigenlijk twee e-tickets voor de prijs van één hebben gekregen.

Een eenmaal gemaakte fout in een e-ticket is niet te herstellen en NS geeft hier in het algemeen geen restitutie voor. Dit komt omdat het e-ticket een uiterst fraude-gevoelig product is voor NS.
Ik sluit mij aan bij ErikVD die het eigenlijk heel goed verwoordt. Ik wil uiteraard altijd een poging doen om te kijken of er nog een wijziging kan worden doorgevoerd, al kan ik geen enkele toezegging doen. Mag ik via een privébericht NAW-gegevens en mailadres Marie-Claire?
Als er nog een wijziging gedaan kan worden graag Klaas Jan
TS is ondertussen via een privébericht geholpen.
Ik heb een foute eindbestemming ingevuld oop de groeps e-ticket, helaas kan ik dit niet zelf wijzigen.
Is het mogelijk, dat dit op één of andere manier kan worden opgelost?
Anders valt ons enige gezins dagje uit compleet in het water......:(
Reputatie 7
Badge +4
Hoe vervelend ook, een e-ticket kan als u hem eenmaal heeft ontvangen, niet meer worden gewijzigd. Het is een zeer fraudegevoelig product. Welke fout is er precies gemaakt? Als de eindbestemming die u invulde voorbij de plaats ligt waar u naar toe gaat, is er bijvoorbeeld niets aan de hand.
Hoe vervelend ook, een e-ticket kan als u hem eenmaal heeft ontvangen, niet meer woren gewijzigd. Het is een zeer fraudegevoelig product. Welke fout is er precies gemaakt? Als de eindbestemming die u invulde voorbij de plaats ligt waar u naar toe gaat, is er bijvoorbeeld niets aan de hand.

Ik moet met ons gezin morgen naar Amsterdan ipv Utrecht en kom vanaf Arnhem
Reputatie 7
Badge +4
Het is een kleine hoop die ik u geef maar u kunt het proberen via Klantenservice. 030 7515155 en ze zijn er 24/7.

Het gebeurt wel eens vaker dat men mensen ter wille is. Fraude is in dit geval mogelijk maar niet waarschijnlijk en daar wordt vooral naar gekeken. Het kan u natuurlijk ook geweigerd worden maar niet geschoten is altijd mis. U reist normaal via Utrecht als u vanaf Arnhem naar Amsterdam gaat, dus wie weet.

Ik wens u succes.
Het is een kleine hoop die ik u geef maar u kunt het proberen via Klantenservice. 030 7515155 en ze zijn er 24/7.

Het gebeurt wel eens vaker dat men mensen ter wille is. Fraude is in dit geval mogelijk maar niet waarschijnlijk en daar wordt vooral naar gekeken. Het kan u natuurlijk ook geweigerd worden maar niet geschoten is altijd
mis.

Heb ik geprobeerd, maar die wil is er helaas niet....
Bedankt voor je medeleven....
Je mag op mijn naam klikken Indy en mij een privébericht sturen. Graag met NAW-gegevens en het mailadres waarmee je de tickets hebt besteld.
Toch nog één poging gedaan....succesvol en uiterst vriendelijk geholpen door de NS servicedeskmedewerkster.
Ik ben een gelukkig mens....
Wat fijn Indy! Anders had ik je hier verder geholpen. De oplossing is dus naar tevredenheid?
Reputatie 7
Badge +4
Mooi zo!
Je mag op mijn naam klikken Indy en mij een privébericht sturen. Graag met NAW-gegevens en het mailadres waarmee je de tickets hebt besteld.

Dankjewel Klaas-Jan,

Gelukkig werd ik door het aantrekken van een paar stoute schoenen die mij een tweede keer lieten bellen, wel geholpen door een uiterst vriendelijke collega van je.
Erg tevreden en super blij met mijn kaartjes, mag ik nu toch naar Amsterdam met mijn gezin.

Fijne avond lieve servicemedewerkers/sters van de NS en collega's 😳
Top, goed om te horen!!

Reageer