beantwoord

Verlenging groepsretour?!

• 27 augustus 2014
  • 9 reacties
  • 325 Bekeken

Als Lacrosser reizen mijn teamgenoten en ik door heel Nederland om competitie te spelen. De groepsretour bood uitkomst voor hoge "reguliere" treinkosten. We hebben afgelopen seizoen dan ook veelvuldig gebruik gemaakt van de groepsretour. Tot mijn schrik loopt de actie t/m 31 augustus 2014. Mijn verzoek aan de NS is om deze actie opnieuw te verlengen. Mijn teamgenoten en ik reizen liever per trein dan met de auto!

Vriendelijk bedankt,

Lune Lotte van Schaaijk
icon

Beste antwoord door Anonymous 27 augustus 2014, 11:35

Welkom op het NS Serviceforum llvanschaaijk. De actie is zelfs verlengd tot 31-12-2015. We zullen onze website zo snel mogelijk aanpassen zodat het duidelijk is dat de actie is verlengd.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

De actie is verlengd tot 31-12-2015, maar de website is nog steeds niet aangepast. Zie dit topic.

@NS
Deze informatie is al een week bekend. Is de hele afdeling die de website up to date moet houden nog op vakantie, of zijn ze gewoon veel te traag?
Welkom op het NS Serviceforum llvanschaaijk. De actie is zelfs verlengd tot 31-12-2015. We zullen onze website zo snel mogelijk aanpassen zodat het duidelijk is dat de actie is verlengd.

Goed nieuws! Bedankt voor je reactie!
Zou dit aub snel kunnen gebeuren? ik wil met een groep begin oktober twee reizen doen, maar kan nog steeds niet voor oktober een groepsretour aanschaffen. Ik heb hier ook al meerdere keren over gebeld...
Groepsretours zijn vanaf een maand van tevoren te bestellen.
Ik heb het nogmaals doorgegeven aan de betreffende afdeling dat deze info zo snel mogelijk aangepast dient te worden. Ik ga er dan ook vanuit dat die een dezer dagen zal gebeuren.

@ Hannah Alle e-tickets, dus ook het Groepsretour kan inderdaad, zoals pepe juist aangeeft, vanaf één maand voor vertrekdatum worden aangeschaft.
Reputatie 6
Badge +2
Zo te zien geeft https://www.ns.nl/eticket/ticket nu betere informatie over de actieperiode dan http://www.ns.nl/reizigers/producten/losse-kaartjes/groepsretour.html: je kan het groepsretour nu inderdaad met datum t/m 28 september kopen.
Helaas is het nog niet aangepast ?
Wil voor 19 oktober groepsvervoer bestellen maar actie loopt tot eind september?
Groepsretours zijn vanaf een maand van tevoren te bestellen. Een groepsretour voor 19 oktober kunt u dus vanaf 20 september bestellen.