Mijn moeder had me voor kerst 2 dagkaarten gegeven van de winterdeal actie. De eerste dagkaart had ik al gebruikt en de tweede zou ik nog moeten gebruiken. Mijn moeder wou straks de tweede dagkaart verzilveren om morgen mee te gaan reizen en toen kwam ze erachter dat de dagkaart helaas tot 29 februari geldig was. Heel jammer. Gellukig heb ik de gegevens van de bestelling en de dagkaart bij me en we hoopte dat we misschien een andere konden krijgen.
de dagkaart was besteld op 23/12/2015 tijdens de winterdeal actie.
voor de gegevens van de dagkaart wil ik liever in een persoonlijke chat geven. lijkt me logische.
Ik hoor het graag van u, groetjes Lucas Versteegh ,
Beste antwoord door Ruud01
Goedenavond Lucas,
Ik denk dat het niet mogelijk is om deze kaart te vervangen voor een nieuwe aangezien de koper - in dit geval uw moeder - akkoord is gegaan met de voorwaarden. Dit betekent dat de koper weet dat de kaart tot 29 februari geldig is en weet dat de kaart voor die datum gebruikt moet worden. Helaas is dit niet gebeurd en is de kaart nu ongeldig. 😞
Maar u kunt altijd wachten tot dat een ns'er reageert.
Groetjes, Ruud
Bekijk origineel
Ik denk dat het niet mogelijk is om deze kaart te vervangen voor een nieuwe aangezien de koper - in dit geval uw moeder - akkoord is gegaan met de voorwaarden. Dit betekent dat de koper weet dat de kaart tot 29 februari geldig is en weet dat de kaart voor die datum gebruikt moet worden. Helaas is dit niet gebeurd en is de kaart nu ongeldig. 😞
Maar u kunt altijd wachten tot dat een ns'er reageert.
Groetjes, Ruud