beantwoord

verlopen dagkaart winterdeal, maar nog niet gebruikt.

• 5 maart 2016
  • 3 reacties
  • 264 Bekeken

Goedanvond NS,

Mijn moeder had me voor kerst 2 dagkaarten gegeven van de winterdeal actie. De eerste dagkaart had ik al gebruikt en de tweede zou ik nog moeten gebruiken. Mijn moeder wou straks de tweede dagkaart verzilveren om morgen mee te gaan reizen en toen kwam ze erachter dat de dagkaart helaas tot 29 februari geldig was. Heel jammer. Gellukig heb ik de gegevens van de bestelling en de dagkaart bij me en we hoopte dat we misschien een andere konden krijgen.

de dagkaart was besteld op 23/12/2015 tijdens de winterdeal actie.

voor de gegevens van de dagkaart wil ik liever in een persoonlijke chat geven. lijkt me logische.

Ik hoor het graag van u, groetjes Lucas Versteegh ,
icon

Beste antwoord door Ruud01 5 maart 2016, 20:41

Goedenavond Lucas,

Ik denk dat het niet mogelijk is om deze kaart te vervangen voor een nieuwe aangezien de koper - in dit geval uw moeder - akkoord is gegaan met de voorwaarden. Dit betekent dat de koper weet dat de kaart tot 29 februari geldig is en weet dat de kaart voor die datum gebruikt moet worden. Helaas is dit niet gebeurd en is de kaart nu ongeldig. 😞
Maar u kunt altijd wachten tot dat een ns'er reageert.

Groetjes, Ruud
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Lucas,

jammer om dit te lezen. Wanneer de dagkaart niet meer geldig is kun je deze inderdaad niet gebruiken. Wat je eventueel nog zou kunnen doen is om coulance vragen bij de klantenservice van Spoordeelwinkel.
Het beste wat NS had kunnen doen is een email sturen met de melding dat het bijna is verlopen. in dit geval heft NS geld verdient aan mijn moeder terwijl het niet gebruikt is. het is onze schuld dat weten we. maar we hopen alsnog dat het op te lossen valt. en als het niet kan dan niet. :(

Groetjes Lucas,

En ik denk eigenlijk net als wat u zegt dat alleen NS dit kan weten.
Reputatie 2
Goedenavond Lucas,

Ik denk dat het niet mogelijk is om deze kaart te vervangen voor een nieuwe aangezien de koper - in dit geval uw moeder - akkoord is gegaan met de voorwaarden. Dit betekent dat de koper weet dat de kaart tot 29 februari geldig is en weet dat de kaart voor die datum gebruikt moet worden. Helaas is dit niet gebeurd en is de kaart nu ongeldig. 😞
Maar u kunt altijd wachten tot dat een ns'er reageert.

Groetjes, Ruud

Reageer