beantwoord

Verschillende beginstations bij de jongerentoer

• 23 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Ik zou graag een jongerentoer gebruiken om iemand te gaan bezoeken. Dus dan vertrek ik op de ene dag en kom ik terug op de andere maar dan heb ik 2 verschillende beginstations. Is dat een probleem of mag dat? (De jongerentoer is goedkoper dan 2 enkele reizen.)
icon

Beste antwoord door Stijn NS 23 augustus 2018, 11:49

Hallo opzoeknaareenantwoord en welkom bij de NS Community!

Het hebben van verschillende beginstations maakt voor het Jongerenretoer niet uit, aangezien een Jongerentoer in principe een dagkaart is. Daarmee mag je onbeperkt reizen door Nederland op één specifieke datum. Het is dus wel belangrijk om dat laatste te onthouden, een Jongerentoer is enkel geldig op één dag. Je kunt dus niet met hetzelfde ticket de ene dag heen reizen en de volgende dag terug.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo opzoeknaareenantwoord en welkom bij de NS Community!

Het hebben van verschillende beginstations maakt voor het Jongerenretoer niet uit, aangezien een Jongerentoer in principe een dagkaart is. Daarmee mag je onbeperkt reizen door Nederland op één specifieke datum. Het is dus wel belangrijk om dat laatste te onthouden, een Jongerentoer is enkel geldig op één dag. Je kunt dus niet met hetzelfde ticket de ene dag heen reizen en de volgende dag terug.

Reageer