beantwoord

Vertekplaats en bestemmingsplaats pdagkaartje verwisseld

• 24 november 2019
  • 3 reacties
  • 116 Bekeken

Hoi,

Mijn ouders reizen 30 november van Hoogeveen naar een concert in Arena Amsterdam. Ze overnachten daar en reizen de volgende dag terug naar Hoogeveen. Via een coupon heb ik 4 enkeltjes gekocht en verzilverd via een link van de NS.

Tijdens verzilveren heb ik terugreis per ongeluk Hoogeveen-Amsterdam Bijlmer Arena ingevoerd i.p.v Amsterdam Bijlmer Arena-Hoogeveen. We willen natuurlijk 2 heen 2 terug. We hebben dus wel gewoon 4 kaartjes. Kan ik dit op een of andere manier nog wijzigen?

Met vriendelijke groet,

Michiel Weisbeek

icon

Beste antwoord door MoDe 24 november 2019, 23:27

E-tickets kunnen niet meer gewijzigd worden en er wordt geen geld teruggegeven. Wanneer de e-tickets niet zijn gedownload/geopend/geprint/indeappgezet kunt u telefonisch, via twitter, facebook of chat contact opnemen met de vraag of men u tegemoet kan komen. Bij e-tickets kan men niet zien of deze gebruikt zijn en men kan ze niet ongeschikt maken.

Kaartjes gekocht bij automaat/servicebalie/loket kunnen als er niet mee ingecheckt is vanaf de dag na de datum die er op staat wel teruggegeven worden.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Helaas niet eenmaal versilvert kan je niks meer.

Moet je dus nieuwe kaartje kopen

Reputatie 7
Badge +3

E-tickets kunnen niet meer gewijzigd worden en er wordt geen geld teruggegeven. Wanneer de e-tickets niet zijn gedownload/geopend/geprint/indeappgezet kunt u telefonisch, via twitter, facebook of chat contact opnemen met de vraag of men u tegemoet kan komen. Bij e-tickets kan men niet zien of deze gebruikt zijn en men kan ze niet ongeschikt maken.

Kaartjes gekocht bij automaat/servicebalie/loket kunnen als er niet mee ingecheckt is vanaf de dag na de datum die er op staat wel teruggegeven worden.

Hoi Richard123. Welkom bij onze NS Community!

Wat MoDe aangeeft is correct. Het is helaas niet mogelijk om de e-tickets aan te passen of te vergoeden als deze verzilverd zijn.

Reageer