beantwoord

Vertraging kaartje spoordeelwinkel

• 24 januari 2015
  • 7 reacties
  • 368 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben vandaag 24-1-2015. Met een kaartje via de spoordeelwinkel willen reizen van weert naar Amsterdam .
Door sneeuwval reden er geen treinen kan ik mijn geld terugkrijgen?
icon

Beste antwoord door Hessel NS 24 januari 2015, 13:02

Best Ruud, inderdaad hebben wij het advies gegeven indien mogelijk van je reis af te zien, omdat er door ijzel aan de bovenleiding erg veel uitval van treinen was. Als je het kaartje opstuurt, dan zullen we deze uiteraard vergoeden. Mijn excuses voor de overlast!
Bekijk origineel

7 reacties

Dank je wel voor het advies Hessel NS,
we gaan toch maar even kijken want er wacht iemand in Alkmaar op ons.
Anders mogen we dus 3 Kruidvatkaartjes inwisselen neem ik aan refererend aan dit Forum?

Ja, mocht je toch niet meer gebruiken, dan kun je ongebruikt opsturen voor geld terug. Maar hopelijk een voorspoedige reis straks!
Best Ruud, inderdaad hebben wij het advies gegeven indien mogelijk van je reis af te zien, omdat er door ijzel aan de bovenleiding erg veel uitval van treinen was. Als je het kaartje opstuurt, dan zullen we deze uiteraard vergoeden. Mijn excuses voor de overlast!

Door de bug in het forum waar ik jullie 5 maanden geleden al op wees, verwijst je link naar
https://www.ns.nl/virtuele-assistent/virtuele-assistent/?hint=contactopnemen&delay=false
in plaats van naar
https://www.ns.nl/virtuele-assistent/virtuele-assistent/?hint=contactopnemen&delay=false
Daardoor krijgt EVA de 'hint' niet mee dat het over contact opnemen gaat. In andere gevallen kan een link met een & erin zelfs helemaal niet werken.

Ik heb een kruidvatkaartje dat geldig is t/m morgen. Wilde vandaag met de trein weg naar mijn kleinkinderen, maar heb daar vanaf gezien vanwege de vele uitval en vertragingen. Kaartje is dus niet gebruikt. Morgen kan/wil ik niet met de trein, dus dit kaartje is voor mij onbruikbaar geworden. Geldt hierbij ook de geld terug regeling ?
Badge

Ik heb een kruidvatkaartje dat geldig is t/m morgen. Wilde vandaag met de trein weg naar mijn kleinkinderen, maar heb daar vanaf gezien vanwege de vele uitval en vertragingen. Kaartje is dus niet gebruikt. Morgen kan/wil ik niet met de trein, dus dit kaartje is voor mij onbruikbaar geworden. Geldt hierbij ook de geld terug regeling ?

Jammer, ik adviseer je om het Kruidvatkaartje naar ons toe te sturen. Graag je verhaal toelichten + originele vervoerbewijs meesturen. Dit mag naar:
NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht
Reputatie 6
Als U een verwachte vertraging van 60 minuten of meer heeft hebt U volgens de Europese wetgeving recht op volledige terugbetaling van uw vervoerbewijs. Ik ga er van uit dat een van de moderators dit oppakt en voor u in orde maakt.
Dank je wel voor het advies Hessel NS,
we gaan toch maar even kijken want er wacht iemand in Alkmaar op ons.
Anders mogen we dus 3 Kruidvatkaartjes inwisselen neem ik aan refererend aan dit Forum?

Groet Eve Line

Reageer