beantwoord

Vertrekstation wijzigen

• 24 mei 2016
  • 3 reacties
  • 178 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo!

Ik heb een kaartje gekocht voor de Libelle zomerweek i.c.m. een treinkaartje en ik heb het verkeerde vertrekstation doorgegeven. Kan ik dit nog wijzigen? Zo ja, hoe? Ik heb mijn verzilveringscode nog.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Thom 24 mei 2016, 19:42

Als het een e-ticket is, en het is u toegestuurd, dan kan het niet meer gewijzigd worden. U kunt een verzilveringscode maar één keer gebruiken.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als het een e-ticket is, en het is u toegestuurd, dan kan het niet meer gewijzigd worden. U kunt een verzilveringscode maar één keer gebruiken.
Het is inderdaad vaak lastig om dit alsnog te wijzigen. Slechts als het ticket nog niet gedownload is, is er een kans dat we het nog aan kunnen passen. In de meeste gevallen is het, doordat het erg fraudegevoelig is, onmogelijk om er nog iets aan te doen. Als je me de verzilveringscode via een privébericht toe zou willen sturen, wil ik wel voor je kijken of er nog iets aan te doen is!
Heb op dit moment nog niets gehoord van l0es. Ik ga er daarom vanuit dat ze mijn hulp niet nodig heeft. Zoals eerder aangegeven kunnen we datums aanpassen bij etickets, op het moment dat deze nog niet zelf ingevuld zijn!

Reageer