beantwoord

Verzilveren groepsretour

• 22 March 2014
  • 3 reacties
  • 430 Bekeken

Hallo,

Ik heb een vraag over de NS Groepsretour. Wij willen met een groepje op 18 juni graag reizen door middel van deze actie. Ik vraag me af of dat kan, want er staat dat de ticket voor 31 mei moet worden 'verzilverd in de e-ticket shop'. Als ik nu een ticket wil bestellen, dan staat er dat het niet kan, omdat de kaarten alleen 2 maanden van te voren kunnen worden besteld. De tickets zijn volgens de actievoorwaarden te bestellen t/m 31 maart. En tja, 2 maanden verder is 31 mei.

Het lijkt er dus op dat dit een tijdelijke actie is, maar ik dacht dat Groepsretour doorlopend was. Kan iemand me vertellen of deze actie ook na maart doorloopt of dat we moeten uitkijken naar andere kortingsacties?

(Samengevat: kan ik ook in april nog kaarten via deze actie aanschaffen of is de actie tijdelijk?)
icon

Beste antwoord door Ramon NS 22 March 2014, 16:41

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Hoi Patrickvdw,

Dit topic is al eerder naar voren gekomen. Hier is een link, waarbij ergens onderaan staat dat NS van plan is de actie te verlengen tot 31 augustus dit jaar, alleen moeten de voorwaarden eerst worden aangepast, voordat deze te koop is, dus ik kan je alleen maar even adviseren wacht het even af.

Tot nu toe ligt 18 juni inderdaad te ver weg nu de actie maar tot 31 maart 2014 loopt. Lees het andere topic helemaal door, dan denk ik dat daar alle antwoorden wel in staan.

Succes in ieder geval.
Duidelijk. Dank je wel Loes!
Dag Patrickvdw, welkom op ons forum. Ik heb je topic even verplaatst naar 'acties en uitjes' zodat deze vindbaar is. Ik moet je helaas toch teleurstellen. Het feit dat de Groepsretour verlengd zal worden tot en met 31 augustus is niet gecommuniceerd vanuit NS. Dit is dan ook allerminst zeker. Het Groepsretour is daarom nu uiterlijk te gebruiken tot en met 31 mei 2014. Het is zeker mogelijk dat deze actie verlengd zal worden en wellicht zelfs als standaardproduct zal wroden opgenomen in ons assortiment, nogmaals hier is nog geen definitief besluit over gemaakt. Groet Ramon