beantwoord

Verzilveren meereiskaart Den Haag (exclusieve aanbieding voor abonnementhouders)

• 13 september 2016
  • 2 reacties
  • 362 Bekeken

E-mail voor meereiskaart Den Haag voor € 8,95 ontvangen.
Te bestellen voor 2 oktober, te gebruiken voor 15 november.
Wanneer ik nu nog niet weet of ik bijv. 3 of 10 november van het aanbod gebruik wil/kan maken kan ik van het aanbod geen gebruik maken omdat bij het bestellen de exacte reisdatum reeds ingevuld moet worden.
Is er geen mogelijkheid de datum later te bepalen of bijv. bij ziekte tussen besteldatum en reisdatum te wijzigen?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 13 september 2016, 17:28

Hallo maharba en welkom op het NS Serviceforum.

Tijdens het bestellen van een meereiskaart Den Haag dien je wel een reisdatum aan te geven. Er bestaat geen mogelijkheid om later de datum te bepalen. De ingevulde datum staat vast en kan daarna niet meer gewijzigd worden ook niet bij ziekte.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Die optie is er helaas niet. U zult van te voren de reisdag aan moeten geven. Als de reis dan niet door kan gaan, heeft u pech. Ik kan het niet mooier maken en u moet dat echt voor 2 oktober doen.
Hallo maharba en welkom op het NS Serviceforum.

Tijdens het bestellen van een meereiskaart Den Haag dien je wel een reisdatum aan te geven. Er bestaat geen mogelijkheid om later de datum te bepalen. De ingevulde datum staat vast en kan daarna niet meer gewijzigd worden ook niet bij ziekte.

Reageer