beantwoord

Verzilvering met couponcode, verkeerde datum

• 6 juni 2019
  • 4 reacties
  • 94 Bekeken

Ik heb mijn couponcode gewoon zo verzilverd zoals het hoort, maar ik heb de verkeerde dag ingevoerd waarop ik het kan gebruiken. Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?
icon

Beste antwoord door mrfreeze 6 juni 2019, 21:43

In principe kan dit niet. Een e-ticket kan niet meer gewijzigd worden, er kan hooguit een nieuwe code gegeven worden, waarmee een nieuw ticket besteld kan worden, maar dan kan er nog steeds met het "oude" ticket gereisd worden. NS doet dit dus zelden, omdat de kans op fraude groot is.
Desalniettemin kunt u het altijd proberen door contact op te nemen met de klanteNService via Facebook, Twitter of telefonisch via 030-7515155.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
In principe kan dit niet. Een e-ticket kan niet meer gewijzigd worden, er kan hooguit een nieuwe code gegeven worden, waarmee een nieuw ticket besteld kan worden, maar dan kan er nog steeds met het "oude" ticket gereisd worden. NS doet dit dus zelden, omdat de kans op fraude groot is.
Desalniettemin kunt u het altijd proberen door contact op te nemen met de klanteNService via Facebook, Twitter of telefonisch via 030-7515155.
Welkom bij de Community, Bram.

Mrfreeze heeft gelijk. Een E-ticket kan alleen tijdens het bestelproces worden aangepast. Zodra deze is afgerond zijn aanpassingen niet meer mogelijk. Ook onze Klantenservice kan het ticket niet meer aanpassen. Mits het ticket niet geopend/gedownload is kan het ticket via onze Klantenservice ongeldig worden gemaakt en kan er een nieuwe code worden uitgegeven. Op het moment dat het ticket is geopend/gedownload vervalt deze mogelijkheid omdat het ticket op dat moment bijvoorbeeld opgeslagen zou kunnen zijn en alsnog kan worden gebruikt. Wij kunnen helaas niet controleren of een geopend ticket wel/niet is gebruikt.
Dankjewel voor jullie snelle reacties, ik heb alleen nu twee tickets voor dezelfde dag op dezelfde naam staan. Kunnen ze daar aan merken dat ik er geen kwade bedoelingen mee heb want ik heb er in principe niks aan twee dezelfde...
Als je nu 2 identieke tickets hebt wil ik je toch adviseren om even contact op te nemen met onze Klantenservice. Uiteraard is het logisch dat dezelfde persoon niet op hetzelfde moment gebruik gaat maken van twee tickets. Contact gaat het makkelijkste via Facebook, Twitter, Chat of telefonisch via 030-7515155.

Reageer