Voor welke foute doelgroep is die reklame.

• 9 januari 2021
  • 2 reacties
  • 252 Bekeken

Kun je ook niet wachten? is de nieuwjaarsboodschap van de NS. naar mijn idee een overbodige reclame, maar veel ernstiger is dat de NS zich hier richt op een verkeerde doelgroep/ een verkeerde sfeer creëert. in de reclame in de trein en op de tv (en ik moet toegeven de reclames zijn mooi en perfect van vormgeving) zien we veel jonge rennende mensen. dat is kennelijk de doelgroep. daarnaast herinnert de voice over aan een paar gevoelens die met trein geassocieerd moeten worden en daarbij hoort kennelijk ook “het gevoel van net trein gemist” (je hoort dan een fluitje en ziet hollende voeten op de trap naar het perron. NS, hadden jullie niet gezegd dat je tijdig van huis moet gaan, dat je niet op het laatste moment de trein moet inrennen en vooral niet de deur na het fluiten moet openhouden en je binnenwringen????????? zijn het niet juist deze ongewenste gasten, die jullie zijn aan het uitnodigen met jullie leuke actieve jonge en vlotte films???????? ik vind dat jullie hiermee een foute sfeer neerzetten.

2 reacties

Reputatie 5

beste Meerijder, ik erger me hier ook aan en heb er recent een topic over geopend. Je kunt het beste vragen aan een moderator of je klacht doorgezet kan worden. Als meer mensen dat doen wordt er wellicht geluisterd. 

Zoals Sim70 aangeeft kan en zal ik inderdaad doorgeven dat je de reclame ongepast vindt, Mee-rijder.

Reageer