beantwoord

voordeel coupon site werkt niet

Hoe moet ik nu mijn voucher inwisselen? de voordeel coupon site ligt er uit
icon

Beste antwoord door Danny NS 24 maart 2019, 11:25

Hoi Ruud Heijnekamp en welkom op de NS Community!

Ontzettend vervelend dat je tegen een storing aanloopt.We hebben vannochtend last gehad van een storing, ben je al onderweg met je Dagkaart?
Bekijk origineel

4 reacties

Inderdaad l.
ik ben ook al 30
minuten bezig. Ik ga een kaartje kopen en later declareren. Moeten ze van mijn coupon maar afhalen.
Hier ook, en ik hang al 10 minuten aan de lijn bij de helpdesk. @NS: krijg ik mijn geld terug als ik de hele dag kaartjes koop en daarna declareer ? Ik heb een couponcode voor een dagkaart....
Hoi Ruud Heijnekamp en welkom op de NS Community!

Ontzettend vervelend dat je tegen een storing aanloopt.We hebben vannochtend last gehad van een storing, ben je al onderweg met je Dagkaart?
Wanneer je jouw coupon niet kon verzilveren is het niet verstandig om zonder ticket te gaan reizen, of zelf een oplossing te bedenken zonder onze Klantenservice. We kunnen namelijk in de meeste gevallen alleen restitutie geven voor een ander ticket, zoals Simone Huijs aangeeft, wanneer we een afspraak hebben gemaakt en deze hebben vastgelegd. Zonder afspraak is de kans groot dat je een negatieve reactie krijgt. Bij de meeste storingen is het drukker dan verwacht bij onze Klantenservice en zou ik adviseren om de Sociale Media of Live Chat te gebruiken voor een snelle reactie.

Let op: Deze community is vooral bedoelt voor reizigers die reizigers helpen. Moderators zijn hier slechts een deel van de dag aanwezig en kunnen dus niet altijd direct reageren.

Reageer