beantwoord

voordeel kaartje dagretour

• 6 november 2019
  • 4 reacties
  • 89 Bekeken

Goedemiddag,

Ik reis elke week met een kaartje van de spoordeelwinkel op woensdag naar Amsterdam. Dit kaartje is voor een dag retour na keuze. En geldig na 9.00 en zondag en zaterdag de hele dag. Zojuist ben ik gecontroleerd en werd me veryeld dat ik na 16.00 niet met meer dit kaartje mag reizen. Dit staat niet vermeld in de voorwaarden, en heb er in het verleden ook nooit problemen mee gehad.

Kunnen jullie mij uitleggen, waarom mij net werd verteld dat ik niet met dit kaartje mag reizen na 16.00? 

Hartelijk dank!

Groet Mieke 

icon

Beste antwoord door Emma NS 6 november 2019, 21:03

Beste Miika mieks en welkom bij onze Community!

Zou jij het desbetreffende kaartje met ons willen delen? Een link is echt helemaal prima! Mocht het gaan om het kaartje dat geldig is voor een dagretour, een Bartje + sapje dan geldt de volgende voorwaarde: "Je kunt elke dag reizen, van maandag tot en met vrijdag vanaf 9.00 uur. Op zaterdag, zondag en op feestdagen de hele dag."

Ik heb geen idee waarom jou iets anders is verteld, beetje vreemd! Ö

Bekijk origineel

4 reacties

Beste Miika mieks en welkom bij onze Community!

Zou jij het desbetreffende kaartje met ons willen delen? Een link is echt helemaal prima! Mocht het gaan om het kaartje dat geldig is voor een dagretour, een Bartje + sapje dan geldt de volgende voorwaarde: "Je kunt elke dag reizen, van maandag tot en met vrijdag vanaf 9.00 uur. Op zaterdag, zondag en op feestdagen de hele dag."

Ik heb geen idee waarom jou iets anders is verteld, beetje vreemd! Ö

Hoi Emma,

Super bedankt voor de snelle reactie. De desbetreffende conducteur kwam later naar me toe om zich te verontschuldigen dat hij over het hoofd gezien had dat het om een ander kaartje ging. Verward met de voordeeluren kaart. Probleem opgelost :)

Nogmaals bedankt voor de reactie, 

Groetjes Mieke

Dat is fijn om te lezen! Gelukkig is het zo allemaal opgelost.

Reputatie 7
Badge +3

Denk dat de conducteur een dalurenkaart bedoelde. Met een voordeelurenkaart mag je nu nog in de middag spits reizen.

Reageer