voordeelbonnen veel 2=1

  • 9 september 2019
  • 22 reacties
  • 750 Bekeken

De bij Spoor 3 meegestuurde voordeelbonnen geven de meeste bonnen korting voor een 2e reiziger. Ik reis meestal alleen en vind het jammer dat ik dan geen gebruik kan maken van deze bonnen.

22 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Het zijn bedrijven, die samen met NS deze aanbiedingen doen. NS is een tussenpersoon, al worden ze er wel beter van. Het geeft nog wat inkomsten in de daluren. Twee mensen voor de prijs van één levert voor de bedrijven vaak nog wel wat op. Anders zouden ze de inkomsten van die ene klant ook niet hebben en mogelijk is er nog wat vertering.

Het is niet NS die u dwars zit, het is het beleid van de aanbieders van de bonnen en puur een zakelijke kwestie. Het is zeker jammer voor de vele alleenstaanden.

Reputatie 5
Er zou ook gekozen kunnen worden voor 25% korting als je alleen bent of 50% bij twee personen. Dat zou veel beter zijn wat mij betreft.
Reputatie 7
Badge +3
Bedrijven zijn niet gek, als ze alleenreizenden korting gaan geven kost dat alleen maar inkomsten.
Reputatie 6
Je hebt weinig aan dat blad Spoor als je alleenstaand bent. Maar er zijn op internet zat andere aanbiedingen voor alleenstaanden.
Reputatie 7
Badge +3
Inderdaad, ik kan me niet heugen dat ik ooit een aanbieding uit Spoor heb gebruikt.
Reputatie 7
Badge +4
Goed beschouwd is deze aanbieding van de Huiskamer in de laatste Spoor ook wel bedenkelijk:


Via e-mail in de digitale spoor staan allerlei kortingsbonnen. In de toegezonden spoor geen bonnen meer. Vind dit niet prettig. Waarom niet gewoon zoals vroeger de bonnen bij de fysieke Spoor?

Reputatie 3

Via e-mail in de digitale spoor staan allerlei kortingsbonnen. In de toegezonden spoor geen bonnen meer. Vind dit niet prettig. Waarom niet gewoon zoals vroeger de bonnen bij de fysieke Spoor?


Misschien heb ik iets gemist, maar ik krijg nu alleen per e-mail een link naar Spoor digitaal. Maar er bestaat nog gewoon een papieren versie? Hoe krijg ik die (weer)?

Die kregen wij vandaag per post…..

Reputatie 7
Badge +4

De papieren versie is ook zonder bonnen, ;-)

Klein formaat, en met een bijzondere inhoud. De vaste hap doet er wijs aan het even te lezen.

 

Reputatie 6

Heb de papieren versie al een tijd niet gekregen. En nee, ik heb mijn voorkeuren niet gewijzigd.

Badge +3

Heb de papieren versie al een tijd niet gekregen. En nee, ik heb mijn voorkeuren niet gewijzigd.

Zie https://www.ns.nl/mijnns#/persoonsgegevens

Als bij Aanbiedingen e-mail aan staat krijg je alleen nog de digitale versie.

Reputatie 7
Badge +3

De papieren versie is ook zonder bonnen, ;-)

Klein formaat, en met een bijzondere inhoud. De vaste hap doet er wijs aan het even te lezen.

 


Dus je hebt hem al. Volgens klantenservice Twitter staan mijn instellingen zo dat ik gewoon de papieren versie zal krijgen. Ik had gevraagd om de papieren versie.

Reputatie 7
Badge +4

Ze zullen mogelijk niet allemaal tegelijkertijd verstuurd worden. Het gaat natuurlijk om een groot aantal. De content staat voor een deel ook bij de NS-filmpjes, bijvoorbeeld het verhaal over de 21 jarige machinist uit Gouda.

Badge +3

Had hem vandaag ook in de bus. Zoek de eerste fout op pagina 38 :joy:

Reputatie 7
Badge +4

Je houdt dit inderdaad niet voor mogelijk. Ik denk dat wij dit soort teksten toch wat nauwkeuriger hadden geformuleerd. Kennis van zaken is kennelijk afgeschaft bij de afdeling Communicatie. Mijn tenen stonden ook wat minder recht. Wat een slordig gepruts en nergens voor nodig..  ;-)

Badge +3

Voor de rest… 

Wat er daar bij 2. (activeren) staat klopt ook niet helemaal.

Flex is niet actief voordat je langs een automaat geweest bent, dus wie geen oud abonnement had kan dat misinterpreteren (oude abonnementen eerst verwijderen bij een NS automaat, ‘die heb ik niet dus prima zo’).

In Mijn NS is een nieuw Flex abonnement volgens mij ook pas zichtbaar na de handeling bij een ophaalpunt. Overigens mag dat ook gewoon in supermarkten e.d. dus je hoeft er niet voor naar een station, zoals gesuggereerd wordt.

En 1. zegt dat een maandabonnement eerst moet aflopen voordat je Flex kunt nemen?

Bij 2. staat het tegenovergestelde (binnen een ‘kwartiertje’ kan je de overstap ophalen).

Reputatie 3

Nou heb ik vandaag wel het Eurostar Magazine ontvangen, maar nog steeds geen Spoor. Onderstaande zijn de instellingen in mijn account. Ik dacht dat zo lang bij “Aanbiedingen” ook “post” is aangevinkt je ook de papieren versie van Spoor zou moeten ontvangen?

 

Je hebt waarschijnlijk enkel de digitale editie op of rond 11 december per mail ontvangen. Klopt dat? Die kun je ook hier vinden. Op het moment is aangegeven dat je aanbiedingen per mail wilt ontvangen, dan ontvang je enkel de digitale editie. Indien je het blad liever per post ontvangt, dan kun je aanbiedingen met e-mail uitzetten.

Reputatie 3

Hi Mark,

Ja ik heb de digitale versie wel ontvangen, maar lees een tijdschrift toch liever gewoon op papier (ik zit al de hele dag naar een schermpje te staren….) . Ik dacht dat als zowel e-mail als post stonden aangevinkt je het via beide kanalen zou ontvangen, maar dat is dus niet zo. Ik zet dan de e-mail uit. Bedankt voor de info!

 

 

Graag gedaan! Mocht je toch nog graag een papieren versie willen ontvangen, dan kan de klantenservice je op verzoek nog wel één per post nasturen. 

Reputatie 3

Het is goed zo, ik zie de volgende wel verschijnen. Met het Eurostar magazine heb ik voorlopig genoeg inspiratie voor armchair travelling :frowning2: . Misschien dat er bij de lente-spoor weer iets meer real life mogelijkheden zijn.

Reageer