voordeelbonnen veel 2=1

• 9 september 2019
  • 6 reacties
  • 201 Bekeken

De bij Spoor 3 meegestuurde voordeelbonnen geven de meeste bonnen korting voor een 2e reiziger. Ik reis meestal alleen en vind het jammer dat ik dan geen gebruik kan maken van deze bonnen.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het zijn bedrijven, die samen met NS deze aanbiedingen doen. NS is een tussenpersoon, al worden ze er wel beter van. Het geeft nog wat inkomsten in de daluren. Twee mensen voor de prijs van één levert voor de bedrijven vaak nog wel wat op. anders zouden ze de inkomsten van die ene klant ook niet hebben en mogelijk is er nog wat vertering.

Het is niet NS die u dwars zit, het is het beleid van de aanbieders van de bonnen en puur een zakelijke kwestie. Het is zeker jammer voor de vele alleenstaanden.
Reputatie 4
Er zou ook gekozen kunnen worden voor 25% korting als je alleen bent of 50% bij twee personen. Dat zou veel beter zijn wat mij betreft.
Reputatie 7
Badge +3
Bedrijven zijn niet gek, als ze alleenreizenden korting gaan geven kost dat alleen maar inkomsten.
Reputatie 5
Je hebt weinig aan dat blad Spoor als je alleenstaand bent. Maar er zijn op internet zat andere aanbiedingen voor alleenstaanden.
Reputatie 7
Badge +3
Inderdaad, ik kan me niet heugen dat ik ooit een aanbieding uit Spoor heb gebruikt.
Reputatie 7
Badge +4
Goed beschouwd is deze aanbieding van de Huiskamer in de laatste Spoor ook wel bedenkelijk:

Reageer