beantwoord

Voordelig reizen Kruidvat kaartjes

• 22 maart 2020
  • 10 reacties
  • 372 Bekeken

Ik heb een vraag over de Kruidvat voordelig  reizen kaartjes.

We waren van plan om op 2 april a.s. naar Amsterdam te reizen voor museum bezoek.

Hoe gaat de NS hiermee om?

icon

Beste antwoord door Denice NS 25 maart 2020, 20:21

Wat betreft de Kruidvat en Trekpleister (thx Robert) tickets is de geldigheid verlengd tot en met 31 december 2020 :grinning:

Bekijk origineel

10 reacties

Zie topic:

https://community.ns.nl/werkzaamheden-en-evenementen-54/reactie-ns-op-corona-covid-19-virus-64152

Ik heb een e ticket van het Rijksmuseum voor twee personen waarop de datum zichtbaar is.

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb een e ticket van het Rijksmuseum voor twee personen waarop de datum zichtbaar is.

Je kunt bij voorkeur via chat, Facebook of Twitter contact opnemen met NS klantenservice.

Neem digitaal contact op met de klantenservice. Dat is de enige optie momenteel. 

Ik heb via het Kruidvat nog twee voordelige e-tickets van de NS die t/m 13 april geldig zijn. Als pensionado kan ik i.v.m. het coronavirus deze niet meer vóór 13 april gebruiken. Wordt die datum verlengd en wat doet de NS hieraan? Krijg ik nieuwe codes?

hoor dit graag spoedig,

B.Dirkse van den Heuvel

Badge

Zoals boven uw reactie vermeld kunt u contact opnemen met de klantenservice, het liefst via de chat, facebook of twitter.

Wat betreft de Kruidvat en Trekpleister (thx Robert) tickets is de geldigheid verlengd tot en met 31 december 2020 :grinning:

Badge +3

Wat betreft de Kruidvat tickets is de geldigheid verlengd tot en met 31 december 2020 :grinning:

Trekpleister ook, voor dezelfde codes (oorspronkelijk geldig tot 13 april).

bedankt, ik had het inmiddels ook gelezen

Wow dat is goed geregeld.

Dankjewel NS.

Reageer