beantwoord

vooruit boeken bij spoordeelwinkel

• 6 maart 2020
  • 2 reacties
  • 103 Bekeken

Waarom kan ik bij spoordeelwinkel niet voor april boeken? Wel voor maart maar niet voor april en verder

mvg Demian lakerveld

icon

Beste antwoord door Rizana NS 7 maart 2020, 17:02

Hi Demian, welkom bij de NS Community. 

We bieden regelmatig nieuwe uitstapjes/acties aan via de Spoordeelwinkel. Wanneer dit online komt, is vooraf niet bekend. Maar in jouw geval kan je het beste de website in de gaten houden! Het nadeel van vroegtijdig boeken is natuurlijk wel dat er zomaar iets tussen kan komen, en dan is het ticket al geboekt. Dus het heeft zo zijn voor- en nadelen.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5

Waarom kan ik bij appiehappie, Deen of Aldi nu niet de aanbiedingen van over 2 weken kopen? en volgende week niet meer wat deze week in de promotie zit? Zo ongeveer dus.

Verder wemelt het op dit forum van mensen die alvast dagen, weken tevoren van die e-tix kopen en er dan achter komen dat de datum niet goed was,of wat dan ook. Dan ben je dus je geld foetsie.

Met hun immer positieve denkwijze zal NS nu wel gaan zeggen dat dit uit zelfbescherming vanwege de zorgplicht is.

April lijkt mij verder (ben hooguit een iets geïnteresseerde leek) een speciale maand, met de Paasdagen maar voor NS veel belangrijker Koningsdag en dan die races op Zandvoort.. Dan ga je geen te goedkope tix weggeven als de mensen toch wel moeten en dus veel meer kunnen inbrengen in de pot.

Hi Demian, welkom bij de NS Community. 

We bieden regelmatig nieuwe uitstapjes/acties aan via de Spoordeelwinkel. Wanneer dit online komt, is vooraf niet bekend. Maar in jouw geval kan je het beste de website in de gaten houden! Het nadeel van vroegtijdig boeken is natuurlijk wel dat er zomaar iets tussen kan komen, en dan is het ticket al geboekt. Dus het heeft zo zijn voor- en nadelen.

Reageer