beantwoord

voorwaarden couponcode

• 9 August 2021
  • 5 reacties
  • 92 Bekeken

In 2020 hebben wij door een treinstoring ter compensatie twee 1e klas dagkaarten in de vorm van couponcodes ontvangen. Door de corona heb ik deze nog niet kunnen verzilveren.

Nu willen wij eind augustus /begin september deze verzilveren voor een dagtocht/museumbezoek naar Den Bosch. Nu is mijn vraag waar ik met de planning rekening moet houden of er op een door de weekse dag ook in de spits gereisd mag worden. Omdat Den Bosch vanuit Groningen niet bij de deur is en we het liever vanwege drukte op een werkdag naar een museum gaan dan in het weekend is het nodige om te weten of reizen met o.a de code  ook aan reisvoorwaarden/tijden is gebonden.  Graag hoor ik van u.  Met vr groet Erica Melgert  

icon

Beste antwoord door impresa 9 August 2021, 16:23

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik zou als ik u was die code even weghalen, want nu kan iedereen die dit ziet deze code gebruiken.

Klik rechts onderaan uw bericht op de drie puntjes en kies  “Bewerk” dan kunt u uw bericht aanpassen. Dit kan nog tot een uur na plaatsen.

Bedankt voor de tip !

Reputatie 7
Badge +4

Een code is niet onbeperkt geldig en heeft een einddatum. Weet u zeker dat die nog niet verstreken is? Dagkaarten zijn in principe ook geldig in de spits. maar ik zou me even vergewissen of dat voor uw kaartjes ook zo is. 

Reputatie 7
Badge +3

Goed dat u dit zo snel heeft weggehaald, het zou zonde zijn als u zelf de code niet meer zou kunnen gebruiken. U kunt het beste even contact opnemen met de klantenservice, telefonisch, via chat, Twitter of Facebook, dan kan iemand dit voor u checken. 

Dank voor de reacties en bruikbare tips. Ik realiseerde me niet dat ik op een openbare community mijn vraag stelde. Inmiddels contact gehad met de klantenservice en heb ik antwoord op mijn vragen gekregen.  vr groet erica 

Reageer