beantwoord

voucher printen of laten zien op tablet?

• 15 juli 2019
  • 8 reacties
  • 520 Bekeken

Ik heb online een trein ticket besteld samen met gratis patat en een milkshake. Kan ik mijn voucher en mijn trein ticket gewoon digitaal laten zien via mijn tablet? Of is het verplicht om de documenten uit te printen.
icon

Beste antwoord door Denice NS 15 juli 2019, 14:29

Welkom bij de Community, Gsjsksksodo.

De voucher van Smullers dien je uit te printen. Het treinticket kan je laden in onze app. Het PDF bestand van je treinticket laten zien aan de conducteur is ook toegestaan.
Bekijk origineel

8 reacties

Welkom bij de Community, Gsjsksksodo.

De voucher van Smullers dien je uit te printen. Het treinticket kan je laden in onze app. Het PDF bestand van je treinticket laten zien aan de conducteur is ook toegestaan.

Ik vind het echt niet meer van deze tijd dat je vouchers van Bakker Bart, Hot Choc etc moet printen. Dat stenen tijdperk met perkamentpapier is voorbij. Zo jammer dat ik nooit van die acties kan profiteren. 

Reputatie 7
Badge +3

Ik vind het echt niet meer van deze tijd dat je vouchers van Bakker Bart, Hot Choc etc moet printen. Dat stenen tijdperk met perkamentpapier is voorbij. Zo jammer dat ik nooit van die acties kan profiteren. 

Jij vindt het niet van deze tijd omdat je geen mogelijkheid hebt om te printen?

Bedrijven willen de fysieke voucher hebben voor de administratie en om te voorkomen dat er meer korting wordt gegeven dan er vouchers zijn.

Die vouchers hebben ieder een unieke code. Slechts 1x te gebruiken dus. Concertzalen kunnen het ook. Eenmaal gescand is de code onbruikbaar. 

Daarnaast kun je ze geprint meerdere malen gebruiken. 5x printen en op 5 verschillende locaties inleveren. Alleen daarom al zou ik digitaal adviseren. 

Reputatie 7
Badge +3

Die vouchers hebben ieder een unieke code. Slechts 1x te gebruiken dus. Concertzalen kunnen het ook. Eenmaal gescand is de code onbruikbaar. 

Daarnaast kun je ze geprint meerdere malen gebruiken. 5x printen en op 5 verschillende locaties inleveren. Alleen daarom al zou ik digitaal adviseren. 

Dus mensen moeten een tablet en/of smartphone aanschaffen als je gebruik willen maken van acties die alleen digitaal kunnen?

Daarnaast moeten bedrijven apparatuur aanschaffen die de codes kunnen scannen?

Reputatie 7
Badge +3

Bedrijven willen de fysieke voucher hebben voor de administratie en om te voorkomen dat er meer korting wordt gegeven dan er vouchers zijn.

Nou spreek je jezelf tegen :slight_smile: Het is het een of het ander. Als je wil voorkomen dat er meer korting wordt gegeven dan er vouchers zijn, moet je de code kunnen scannen.

Reputatie 7
Badge +3

Nou spreek je jezelf tegen :slight_smile: Het is het een of het ander. Als je wil voorkomen dat er meer korting wordt gegeven dan er vouchers zijn, moet je de code kunnen scannen.

Jij haalt 2 verschillende reacties op 2 verschillende berichten aan.

Ik geef in het ene bericht aan waarom bedrijven een fysieke voucher zouden willen hebben (staat vaak ook op de voucher dat hij geprint moet worden).

Mijn andere reactie gaat over dat bedrijven voor wat misschien een eenmalige actie is in apparatuur moeten investeren die vouchers zouden kunnen scannen en ik daar vraagtekens bij zet.

Badge +3

Vouchers die je moet printen (homeprint) hebben juist meestal een ‘niet zo unieke code’ en kan je dus (fraude!) zo vaak uitprinten als je wilt.

Unieke codes (geprint of vanaf je telefoon of ander schermpje) ligt aan de verkoper of ze die kunnen of willen scannen.

Bij La Place vinden ze het prima als je met je telefoon aankomt, bij Smullers zijn werknemers op hun vingers getikt als ze dat deden. Bij Bakker Bart geen idee hoe ze ermee omgaan… Bij voorkeur printen dus.

Reageer