beantwoord

vraag over jongerendagkaart aankoop

  • 7 August 2021
  • 2 reacties
  • 63 Bekeken

Hallo,

Ik heb net 2 jongerenkaarten gekocht en betaald, maar kan in de ns app het eerste kaartje niet zien en ook niet meer vinden. Het bedrag is wel van mijn bankrekening afgeschreven. En nu??

icon

Beste antwoord door Stijn NS 7 August 2021, 14:41

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag Renate Vluggen en welkom bij de NS Community!

Heb je de optie ‘Mijn Tickets’ wel staan in de App? Deze vind je via de optie ‘Meer’ rechts onderin. De gekochte Jongeren Dagkaart zou daar moeten komen te staan.

 

Je kan daarnaast het beste contact opnemen met onze klantenservice. Daar kunnen we dit controleren en indien nodig deze nogmaals nasturen.

 

*edit bij andere moderator.

Badge +3

Kijk even in de e-mail die je ontvangen hebt. Daarin staat een knop ‘Haal mijn ticket(s) op' die naar je persoonlijke pagina verwijst.

Op die pagina zouden dan linkjes of knoppen moeten staan voor Ticket 1 en Ticket 2 (downloaden of importeren in de NS app).

Reageer