beantwoord

Vraag over ticket NS via vakantie veilingen

• 29 mei 2018
  • 4 reacties
  • 141 Bekeken

Ik heb twee treinkaartjes enkele reis gekocht via vakantie veilingen voor 12 juni om s,morgens naar SCHIPHOL AIRPORT te reizen de trein vertrekt uit ZUTPHEN om 06.05 uur.Ik heb echter geen rekening gehouden dat mijn kaartjes pas om 09.00 uur ingaan. Dus nu vraag ik is er een oplossing voor,bijvoorbeeld bijbetalen. Anders ben ik de € 24,00 kwijt wat toch zonde is.Ik heb ook een OV voor 40% korting maar die gaat ook pas om 09.00 uur in.
HENRY
icon

Beste antwoord door Thomas NS 29 mei 2018, 21:19

Hallo Marinus en welkom bij de NS Community.

Helaas vergoeden wij geen actietickets, zelfs niet als deze niet gebruikt zijn. Dit is in de voorwaarden van de actie en de tickets aangegeven.
Je zou eventueel onze Klantenservice kunnen benaderen om te vragen of jij in aanmerking komt voor coulance. Wij zijn 24/7 te bereiken per tel. 030 7515155 of via Twitter/Facebook. Succes!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hallo Marinus en welkom bij de NS Community.

Helaas vergoeden wij geen actietickets, zelfs niet als deze niet gebruikt zijn. Dit is in de voorwaarden van de actie en de tickets aangegeven.
Je zou eventueel onze Klantenservice kunnen benaderen om te vragen of jij in aanmerking komt voor coulance. Wij zijn 24/7 te bereiken per tel. 030 7515155 of via Twitter/Facebook. Succes!
Reputatie 7
Helaas, er is wat dat betreft niets meer te betekenen. De actiekaart is pas ná 09.00 geldig en bijbetaling is niet mogelijk.
Bericht verwijderd door moderator: inhoud is in strijd met voorwaarden NS.
Reputatie 6
Badge
Betalen voor een dienst is heel normaal Michiel. Jouw 'advies' is niet zoals het hoort.

Reageer