beantwoord

Waar mag ik allemaal heen?

• 13 augustus 2014
  • 5 reacties
  • 307 Bekeken

Ik ga aanstaande zaterdag met een vriendin naar Amsterdam, hiervoor hebben we een tweepersoons dagkaart gekocht.

Inbegrepen in dit uitje:
Dagretour 2e klas voor 2 personen
2 e-tickets voor koffie met gebak bij La Place voor 1 persoon

Nu gaan we dus vanaf Groningen naar Amsterdam toe, mogen we dan alleen op dit traject blijven of kunnen we als het mooi weer wordt beslissen om ook even langs bijv. Scheveningen te gaan?

Dit staat er namelijk in de activatiemail
Volg hiervoor onderstaande stappen:
Klik op één van onderstaande codes. Indien u niet automatisch wordt doorgestuurd, ga naar www.ns.nl/eticket
Kies voor de optie: ik wil een couponcode invoeren en voer de couponcode in, indien niet automatisch ingevuld.
Kies je reisdatum en klik op 'verder'. In enkele gevallen dien je ook het begin- en eindstation op te geven.
Voer je gegevens in (naam, geboortedatum, e-mailadres) en klik op 'in winkelwagen'.
Controleer al je gegevens en klik op 'verder'.
Geef je definitieve akkoord op alle ingevulde gegevens en klik op 'verder'.

Ik hoop dat iemand me meer duidelijkheid kan geven,
alvast bedankt! 🙂
icon

Beste antwoord door Pe_pe 13 augustus 2014, 15:17

Zoals u zelf schrijft, gaat het niet om een tweepersoons dagkaart, maar om een tweepersoons dagretour. Dat wil zeggen: Van station A via een route die de NS-reisplanner aangeeft naar station B en later op de dag van station B via een route die de NS-reisplanner aangeeft terug naar station A.
Bekijk origineel

5 reacties

Zoals u zelf schrijft, gaat het niet om een tweepersoons dagkaart, maar om een tweepersoons dagretour. Dat wil zeggen: Van station A via een route die de NS-reisplanner aangeeft naar station B en later op de dag van station B via een route die de NS-reisplanner aangeeft terug naar station A.

Oké, dankjewel!
Voor het geval je nog even naar Den Haag wilt, zou je gewoon als bestemming Den Haag Centraal kunnen invullen. Dan kom je namelijk langs Amsterdam Zuid. Het is dan toegestaan daar de reis te onderbreken. Vanaf Amsterdam Zuid kun je eenvoudig met tram 5 naar de binnenstad van Amsterdam reizen. Later zou je dan je reis vanaf Amsterdam Zuid kunnen vervolgen naar Den Haag. Reizen via Amsterdam Centraal is niet toegestaan (behalve in enkele rechtstreekse treinen in de late avonduren).
Voor het geval je nog even naar Den Haag wilt, zou je gewoon als bestemming Den Haag Centraal kunnen invullen. Dan kom je namelijk langs Amsterdam Zuid. Het is dan toegestaan daar de reis te onderbreken. Vanaf Amsterdam Zuid kun je eenvoudig met tram 5 naar de binnenstad van Amsterdam reizen. Later zou je dan je reis vanaf Amsterdam Zuid kunnen vervolgen naar Den Haag. Reizen via Amsterdam Centraal is niet toegestaan (behalve in enkele rechtstreekse treinen in de late avonduren).

Je bent geweldig! Dankjewel!
Dag Jose201197, Pe_pe heeft je een juist antwoord gegeven. Dit product is een dagretour. Je mag dus niet ook naar Den Haag reizen, tenzij Den Haag je eindbestemming is. Fijne dag gewenst komende zaterdag!

Reageer