beantwoord

Waarom doet de actiecode 'exstudent' het niet??

  • 25 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

Als ex-student biedt de NS een gratis dal-uren abonnement aan. Klinkt allemaal erg leuk, maar puntje bij het paaltje blijkt de hierbij gegeven actiecode 'exstudent' helemaal niet te werken en moet je alsnog €29,- betalen. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 25 oktober 2017, 11:56

Hallo ankieoldekeizer en welkom op het NS Serviceforum,

Spijtig om te lezen dat het niet goed gaat met het bestellen van een abonnement met jouw exstudentencode. Als je het studentenreisproduct voor het eerst verwijdert dan dien je de code binnen 3 maanden te gebruiken. Soms komt het voor dat het studentenreisproduct in het verleden op een andere OV-chipkaart heeft gestaan of al eens eerder is stopgezet. Dan vervalt de code. Het advies is ook om contact op te nemen met onze klantenservice om navraag te doen waarom jouw code niet werkt. Ook kunnen mijn collega's, indien alles klopt, een toepasselijke oplossing verzinnen.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

laat je ons weten of het is gelukt, Ankie?
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo ankieoldekeizer en welkom op het NS Serviceforum,

Spijtig om te lezen dat het niet goed gaat met het bestellen van een abonnement met jouw exstudentencode. Als je het studentenreisproduct voor het eerst verwijdert dan dien je de code binnen 3 maanden te gebruiken. Soms komt het voor dat het studentenreisproduct in het verleden op een andere OV-chipkaart heeft gestaan of al eens eerder is stopgezet. Dan vervalt de code. Het advies is ook om contact op te nemen met onze klantenservice om navraag te doen waarom jouw code niet werkt. Ook kunnen mijn collega's, indien alles klopt, een toepasselijke oplossing verzinnen.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

laat je ons weten of het is gelukt, Ankie?

Reageer