beantwoord

Waarom kan ik mijn meereiskaart voor arnhem niet activeren met mijn klantnummer?

  • 7 september 2014
  • 2 reacties
  • 393 Bekeken

ik probeer de meereiskaart voor arnhem te regelen maar wanneer ik mijn klantnummer in moet vullen staat er dat ik deze al gebruikt heb, maar kan je je klantnummer maar 1 keer per jaar gebruiken of komt het gewoon dat iemand anders mijn nummer heeft ingevuld?
icon

Beste antwoord door Thijs2 8 september 2014, 10:47

De webshop had dit weekend kuren. Het beste kun je het nu nogmaals proberen te bestellen. Laat het even weten als het nog niet lukt. Succes!
Bekijk origineel

2 reacties

Het forum staat momenteel bol van klachten over storing van de webwinkel.
Bij wat men ook wil bestellen, de webwinkel reageert met een storingsmelding.
Kennelijk bent u hier ook het slachtoffer van.

Ik zou even afwachten tot morgenochtend en als het dan nog niet wil lukken contact opnemen met de Klantenservice (030 751 51 55) of eventueel afwachten tot een moderator van dit forum uw bericht leest en daarover contact met u opneemt.
De webshop had dit weekend kuren. Het beste kun je het nu nogmaals proberen te bestellen. Laat het even weten als het nog niet lukt. Succes!

Reageer