beantwoord

waarom krijg ik geen meereiskaartjes en andere acties per post?

• 20 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 873 Bekeken

Vriendinnen krijgen kortings kaarten etc. Ik krijg dat niet. Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Leny NS 21 oktober 2014, 09:29

He Laura, welkom op het forum. Bedoel je het blad Spoor? Het blad Spoor ontvang je alleen als je een NS abonnementhouder bent. Heb je een NS abonnement en het blad Spoor niet ontvangen? Stuur me maar een privébericht met je NAW-gegevens. Dan hebben we inderdaad nog de actie Spoordeelweken. Maar wanneer deze weer komen, durf ik niet te zeggen. Houd de website in de gaten voor acties. Maar de actie Spoordeelweken kan je zien als een reclameboekje. Heb je een nee-nee sticker op je deur geplakt, ontvang je het boekje niet.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Laura,

Je opmerking laat nogal wat vragen open. Ben je zelf vaste klant van NS? Als het goed is ontvang je dan de Spoor thuis. Als je die niet ontvangt zou ik even contact opnemen met NS Klantenservice want dan zou het kunnen dat er iets niet goed gaat.

Verder gebeurd het ook dat bepaalde actiekaarten/coupons of kortingsacties huis-aan-huis of geadresseerd in bepaalde wijken worden verspreid. Ook worden deze nogal eens op (grote) stations uitgedeeld.
Badge
He Laura, welkom op het forum. Bedoel je het blad Spoor? Het blad Spoor ontvang je alleen als je een NS abonnementhouder bent. Heb je een NS abonnement en het blad Spoor niet ontvangen? Stuur me maar een privébericht met je NAW-gegevens. Dan hebben we inderdaad nog de actie Spoordeelweken. Maar wanneer deze weer komen, durf ik niet te zeggen. Houd de website in de gaten voor acties. Maar de actie Spoordeelweken kan je zien als een reclameboekje. Heb je een nee-nee sticker op je deur geplakt, ontvang je het boekje niet.

Reageer