beantwoord

waarom maar voordeel voor 1 persoon bij 2 abonnementen?

• 9 August 2021
  • 7 reacties
  • 107 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Mijn man en ik hebben allebei een voordeelurenkaart. Waarom krijgen we dan op ons adres maar 1 maal het aanbod voor upgrade naar eerste klas en voor een gratis kopje koffie (1 kopje dus...). We betalen toch allebei afzonderlijk het volledige abonnementsgeld?

icon

Beste antwoord door Rizana NS 9 August 2021, 12:37

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Niet iedereen krijgt krijgt die aanbieding en zeker niet tegelijkertijd. 

Op hoe NS de selectie maakt heb ik als reiziger geen zicht.  

Het klopt inderdaad wat Tamzin zegt, sommige reizigers ontvangen een leuke aanbieding. Het is dus echt een extra, geheel willekeurig en dus niet iets dat iedereen standaard krijgt. 

Fijn om te lezen dat één van jullie geselecteerd is! Hopelijk smaakt de koffie! :blush:

Reputatie 6
Badge +1

Gefeliciteerd! U bent inmiddels nr 123 die hierover klaagt. maar de 1e was al ruim 4 weken terug.

de reden is volgens mij veel simpeler als die PR praat hierboven: vermoedleijk hebt U ooit aangegeven dat voor een samenwonend stel niet 2x post hoeft te worden verstuurd.

Idem dito-en al veel, veel eerder voor de digitaal wat gevorderden die al eerder hadden aangegeven het wel per @mail af te kunnen. Die kregen bovendien alle 3 de enorm kostbare aanbiedingen (als U ff dat dure station uitgaat kost die cf al stukken minder) en niet slechts 1tje

Reputatie 7
Badge +3

Gefeliciteerd! U bent inmiddels nr 123 die hierover klaagt. maar de 1e was al ruim 4 weken terug.

de reden is volgens mij veel simpeler als die PR praat hierboven: vermoedleijk hebt U ooit aangegeven dat voor een samenwonend stel niet 2x post hoeft te worden verstuurd.

Ik woon alleen en ik heb ook niets gekregen. 

Reputatie 7
Badge +3

Idem dito-en al veel, veel eerder voor de digitaal wat gevorderden die al eerder hadden aangegeven het wel per @mail af te kunnen. Die kregen bovendien alle 3 de enorm kostbare aanbiedingen (als U ff dat dure station uitgaat kost die cf al stukken minder) en niet slechts 1tje

Wanneer er meerdere abonnementhouders op 1 adres wonen stuurt NS automatisch maar 1x post, zelfs als het om verschillende achternamen gaat. Je kunt niet zelf aangeven dat je geen dubbele post wilt. Voor Spoor heb ik aangegeven dat wij per abonnementhouder een papieren Spoor willen. Helaas gaat dat al jaren niet goed en moet ik elke weer om een extra Spoor vragen vanwege de aanbiedingen. 

Mijn partner (zelfde instellingen) heeft afgelopen jaren extraatjes ontvangen, ik heb die nooit gekregen. Blijkbaar hanteert men 1 aanbieding per adres. En zo kost dus een welkomstaanbieding de reiziger geld als deze die voor reis met abonnementhouders op zelfde adres wil gebruiken. Extra betalen om samen in de 1e klas te reizen en samen koffie drinken ☹️ Leuk welkom. 

Reputatie 7
Badge +3

Het klopt inderdaad wat Tamzin zegt, sommige reizigers ontvangen een leuke aanbieding. Het is dus echt een extra, geheel willekeurig en dus niet iets dat iedereen standaard krijgt. 

Fijn om te lezen dat één van jullie geselecteerd is! Hopelijk smaakt de koffie! :blush:

Extraatje voor hen die in 2020 abonnement heeft behouden en amper gereisd. Mager goedmakertje.

Heb je 2 abonnementen behouden vanwege onduidelijkheid Keuzedagenabonnementen of woon je op zelfde adres als iemand die wel de aanbieding heeft ontvangen dan val je blijkbaar niet in selectie.

Geef dan of geen aanbieding of allen als zij even veel of in dit geval even weinig hebben gereisd met behouden abonnementen.

Handhaving en controle zal reizen met de trein aantrekkelijker maken dan die upgrade 1e klas die regelmatig toch vol zit met mensen zonder 1e klas kaartje.

Reputatie 7
Badge +3

Extraatje voor hen die in 2020 abonnement heeft behouden en amper gereisd. Mager goedmakertje.

Mensen die hun abonnement hebben behouden ("slapers" in het marketing jargon) hoef je geen aanbieding te sturen. Je moet het juist sturen naar degenen die hun abonnement hebben gepauzeerd want die wil je weer terug in de trein krijgen.  

Reageer