beantwoord

Waarom zijn er twee verschillende couponcodes van Hema in omloop? Kan 1 van de 2 niet verzilveren. (verlopen)

• 15 november 2015
  • 4 reacties
  • 145 Bekeken

Ik heb zo'n anderhalve week geleden een couponcode gekocht bij de Hema en deze koste toen €19,-.
Deze had ik nodig om voor een verjaardag van Leeuwarden naar Breda te reizen eind deze week.
Echter moet ik a.s. dinsdag ook naar Breda en heb afgelopen vrijdag dus nog een couponcode gekocht.
Wederom bij de Hema, maar nu betaalde ik slechts €17,50.

Gisteren wilde ik de couponcode van €19,- verzilveren, maar de site gaf tot wel 5x toe een foutmelding aan.
Ik heb nu voor dinsdag wel de code van €17,50 kunnen verzilveren, maar zit dus nu met de code van €19,-.
Ik moet echt a.s. zaterdag wéér richting Breda en kan niet nogmaals €19,- missen.

Zelf vond ik het ook al erg vreemd dat ik twee verschillende bonnen heb met twee verschillende prijzen.
Ik hoop dus van harte dat jullie mij kunnen vertellen wat ik hieraan kan doen.

Met vriendelijke groet,
Irene Woudstra.
icon

Beste antwoord door Gert-Jan G 15 november 2015, 20:37

Ik denk via https://www.spoordeelwinkel.nl/product/hema

De dagkaart kun je direct op de ns e-ticket pagina invoeren.
De dagretourcoupon moet je eerst via de spoordeelwinkel omzetten in een e-ticketcode en een pdf-e-mailbijlage (voor de hotdog en fris). Die e-ticketcode kun je vervolgens invoeren op de e-ticket pagina waar je de dagkaart ook kon verzilveren.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 4
Badge
Die van 17,50 is een dagkaart voor 1 volwassene en 2 kinderen en die van 19,00 is een dagretour voor 1 volwassene en een hotdog + frisdrank
Die van 17,50 is een dagkaart voor 1 volwassene en 2 kinderen en die van 19,00 is een dagretour voor 1 volwassene en een hotdog + frisdrank

Ik begrijp het.. Maar hoe kan ik de coupon van €19,- verzilveren..? Weet u dat misschien?
Reputatie 4
Badge
Ik denk via https://www.spoordeelwinkel.nl/product/hema

De dagkaart kun je direct op de ns e-ticket pagina invoeren.
De dagretourcoupon moet je eerst via de spoordeelwinkel omzetten in een e-ticketcode en een pdf-e-mailbijlage (voor de hotdog en fris). Die e-ticketcode kun je vervolgens invoeren op de e-ticket pagina waar je de dagkaart ook kon verzilveren.
Ik zal het morgen nogmaals proberen en anders bel ik zelf nog even naar de NS.
Bedankt voor uw reactie.