beantwoord

Wanneer en hoe vaak komt Spoort uit in 2017?

• 8 januari 2017
  • 3 reacties
  • 584 Bekeken

Ik heb nu al zo'n 2 jaar een abonnement, maar ben er in de loop van vorig jaar achtergekomen dat ik recht heb op het ontvangen van het blad Spoor. Mede, omdat vrienden, die ook een abonnement hebben, mij opmerkte dat er leuke uitjes of bonnen in zaten.
Ik heb al een paar keer contact gehad met NS via Twitter en krijg dan netjes een editie nagezonden zodat ik dan wel een blad gehad heb. Vervolgens ook eens gebeld gehad en mijn instellingen zouden nu goed moeten staan (werd steeds gemeld) om bij een volgende editie deze wel te ontvangen. Tot op heden dus niet, maar misschien eindelijk wel per 2017. Maar wanneer kan ik dan de nieuwe editie verwachten (om te zien of ik het nu eindelijke wel ga ontvangen)?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 8 januari 2017, 16:56

Vervelend dat dit niet helemaal goed loopt. In 2017 verschijnt het blad Spoor vijf keer: begin maart, begin mei, begin juli, begin september en begin november. Mocht je in de tweede week van maart het blad nog niet hebben ontvangen dan hoor ik het graag en gaan we even kijken wat er mis gaat.
Bekijk origineel

3 reacties

Vervelend dat dit niet helemaal goed loopt. In 2017 verschijnt het blad Spoor vijf keer: begin maart, begin mei, begin juli, begin september en begin november. Mocht je in de tweede week van maart het blad nog niet hebben ontvangen dan hoor ik het graag en gaan we even kijken wat er mis gaat.
Ik wacht af of ik dinsdag alsnog Spoor bezorgd krijg, want ik heb nog niets ontvangen.
Dat is goed, wanneer dit niet het geval is horen we het graag.

Reageer