Wanneer komen er altijd nieuwe acties?

• 14 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

In deze zomerperiode reis ik veel af en aan naar meerdere steden in Nederland en vaak maak ik dan gebruiken van de trein acties van NS maar ook van bijvoorbeeld AH, Kruidvat, spoordeelwinkel & actievandedag.

Omdat het voor mij vaak afwachten is op leuke (en goedkope zeker) acties vroeg ik me dus af of er na een verloop van dagen altijd standaard nieuwe acties komen. Zelf kijk in niet elke dag naar deze websites om te checken of er alweer nieuwe aanbiedingen zijn maar daarom vroeg ik me dus af of er na zoveel dagen weer nieuwe aanbiedingen zijn en of de bestaande aanbiedingen na zoveel aantal dagen weer weg gaan..

Natuurlijk heb ik graag het antwoord op deze vraag maar uiteraard ben ik ook geinteresseerd in de mening van andere over deze topic!

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dat is onvoorspelbaar. Overigens heeft NS aangekondigd het aantal acties te gaan verminderen. Er zijn te veel mensen die er op speculeren dat er altijd wel acties zijn en daarom geen gewone kaartjes meer kopen. En dat is natuurlijk niet de bedoeling want op die manier kosten acties NS meer dan ze opleveren.
Reputatie 7
Badge +2
Bij de Spoordeelwinkel en actievandedag is eigenlijk altijd wel een aanbieding voor bv een dagretour naar keuze of daluren dagkaart. Voor actiekaartjes van Kruidvat of AH is niet te zeggen wanneer die komen. Het beste is https://www.treinreiziger.nl/goedkoop-treinkaartje/ in de gaten te houden, dan hoef je maar 1 website in de gaten te houden.
Reputatie 2
Ik zou zeker de spoorvoordeelwinkel acties checken, die zijn namelijk echt leuk!

Reageer